نماد آخرین خبر

سبقت مدعی‌ها از استقلال؛ آبی‌ها جا ماندند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سبقت مدعی‌ها از استقلال؛ آبی‌ها جا ماندند!

ورزش 3/بعد از پرسپولیس و پنج تیم دیگر، تراکتور هم رسما برای تشکیل تیم زنان اعلام آمادگی کرد.
بعد از اینکه شش باشگاه لیگ برتری طی ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ فوتبال، درخواست خود را برای تشکیل تیم زنان اعلام کردند؛ حالا تراکتوری‌ها هم وارد عمل شده و به عنوان تیم هفتم، برای تشکیل تیم زنان اعلام آمادگی کردند.
پیش از این پرسپولیس، فولاد، ذوب‌‌آهن، گل‌گهر، شمس‌آذر و مس رفسنجان به عنوان اولین باشگاه‌ها با ارسال نامه به سازمان لیگ اعلام کردند در فصل جدید رقابت‌ها تیم زنان خود را تشکیل خواهند داد؛ حالا گلاره ناظمی به عنوان مسئول کمیته فوتبال زنان در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که تراکتوری‌ها هم نامه رسمی خود را برای سازمان لیگ ارسال کرده‌اند و آن‌ها هم قرار است تیم زنان خود را تشکیل دهند. نکته قابل تامل البته عقب افتادن استقلال از رقبا در تشکیل تیم زنان خود است و به نظر می‌رسد آبی‌ها تمام انرژی خود را صرف نقل و انتقالات تابستانی تیم مردان خود می‌کنند!
ضمن اینکه ملوان و سپاهان هم سال‌هاست که در فوتبال زنان تیم‌داری می‌کنند و در لیگ برتر حضور دارند؛ نساجی هم با تشکیل تیم زنان خود هم‌اکنون در لیگ دو تیم‌داری می‌کند. بدین ترتیب و تا این لحظه، تعداد باشگاه‌هایی که هم در فوتبال زنان و هم در فوتبال مردان تیم خواهند داشت، به عدد 10 می رسد.

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره