نماد آخرین خبر

بایرن مونیخ دو ستاره‌اش را می‌‌فروشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بایرن مونیخ دو ستاره‌اش را می‌‌فروشد!

ورزش 3/اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرده که این باشگاه آماده فروش دو بازیکن از خط دفاعی است.
اولی هوینس تایید کرد که دو بازیکن بایرن مونیخ در آستانه جدایی از این باشگاه هستند.
اولی هوینس به نوعی تایید کرد که این باشگاه ماتیس دی‌لیخت را می‌فروشد و دایو اوپامکانو را حفظ می‌کند. همچنین او به نوعی اعلام کرد که دیگر تغییر در خط دفاعی مربوط به آلفونسو دیویس است که آماده فروش او هستند.
اولی هوینس درباره عملکرد تونی کروس در تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو گفت:"خوب بود. آنطور که انتظار می‌رفت بازی کرد. بازگرداندن او تصمیم درستی بود. مشکلات مشخصی در خط هافبک داشتیم. او بخش زیادی از آن‌ها را حل کرد.

عملکرد تیم ملی آلمان؟

پیشرفت تیم خارق‌العاده بود. انگلیسی‌ها می‌گویند: چیزهای بیشتری در راه است. هرروز صبح که در تگرنسی بیدار می‌شوم و دندان‌هایم را مسواک می‌زنم، خوشحالم که در آلمان زندگی می‌کنم. تصور کنید در آمریکا زندگی کنید و ترامپ رئیس‌جمهورتان باشد!
لامین یامال؟
طوری که او چپ و راست می‌رود و بازی می‌کند دیدنی است. امیدوارم آلفونسو دیویس هم اینطور کار کند.
نقل و انتقالات تابستانی؟
هیچ بازیکنی نمی‌آید، مگر اینکه اول دو یا سه بازیکن فروخته شود. مکس ابرل و کریستوف فروند به‌خوبی می‌دانند که اگر بازیکن ثابتی فروخته نشود، کسی نمی‌آید.
لئون گورتسکا؟
در زندگی همیشه شانس دومی پیدا می‌کنید. این برای او در بایرن هم صدق می‌کند. او حالا شانس اثبات خودش را پیدا کرده. دو سال گذشته چندان خوب نبود.

توماس توخل؟
به شکل کاملا خوبی با یکدیگر قطع همکاری کردیم. هیچ کینه‌ای به دل نگرفتم، هرچند که به دوران او در اینجا بسیار انتقاد می‌شود.
ماتیس دی‌لیخت و دایو اوپامکانو؟
ممکن است یک مدافع جدا شود. دی‌لیخت هلندی است، مربی منچستریونایتد هم هلندی است. اگر بماند هیچ مشکلی ندارم. شخصا اوپامکانو را نمی‌فروشم.

رقابت قهرمانی در فصل جدید بوندس‌لیگا؟
لورکوزن امسال هم تیم خوبی خواهد داشت، آن‌ها مربی بسیار خوبی هم دارند. انتظار دارم رقابت بزرگی از لورکوزن ببینیم، اما این رقابت در مونیخ بزرگ‌تر خواهد بود. یک چیز مشخص است: یک حمله‌ جدی از بایرن خواهیم دید!
یوشوا کیمیش؟
یاشوا مرد بسیار منطقی‌ای است و می‌تواند صحبت کاملا معقولی با او داشته باشید. مشکل بزرگی را در مذاکرات نمی‌بینم، نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. اما صحبت کردن با یوشوا به دشواری صحبت کردن با برخی مدیربرنامه‌ها نیست!
آلفونسو دیویس؟
ما خیلی واضح به او گفتیم که اگر قراردادش را تمدید نکند، اجازه می‌دهیم جدا شود و تمدید نمی‌کنیم چون ما به او پول بیشتری پیشنهاد نمی‌کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید