نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بازگشت گولسیانی به پرسپولیس و گره مالیاتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت گولسیانی به پرسپولیس و گره مالیاتی!

ورزش 3/در شرایطی که پیش نویس تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی برای این مدافع گرجستانی ارسال شده، او بر سر برخی مسائل با این باشگاه کنار نیامده است.
بعد از درخشش گئورگی گولسیانی در ترکیب تیم ملی گرجستان در یورو 2024 هواداران پرسپولیس خواهان ادامه همکاری سرخ‌ها با این مدافع 33 ساله که گل قهرمانی این تیم در هفته پایانی برابر مس رفسنجان را نیز به ثمر رسانده بود، شدند.
با پایان مسابقات یورو، باشگاه پرسپولیس مکاتبات خود با این مدافع گرجستانی که در تعطیلات به سر می‌برد را استارت زد و طرفین به نتیجه لازم برای ادامه همکاری دست یافتند. بر این اساس باشگاه پرسپولیس پیش نویس تمدید قرارداد را نیز برای گئورگی ارسال کرد که طی روزهای اخیر بحث بر سر برخی بندها مانع از امضای آن شده است.

در شرایطی که همه چیز مهیای تمدید قرارداد و ادامه همکاری طرفین بود، اکنون اما مهمترین مانع بحث پرداخت "مالیات" است. گئورگی گولسیانی از باشگاه درخواست کرده که مالیات قراردادش را برعهده بگیرند. این در حالیست که باشگاه با اعلام اینکه طبق آیین نامه نقل و انتقالات و سازمان لیگ، این باشگاه و البته هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتر قادر به انجام این تعهد نیستند، خواهان تجدید نظر وی از این خواسته شدند.
با این حال همچنان گئورگی مصر است که این خواسته‌اش توسط باشگاه برآورده شود و آنها مالیات قراردادش را برعهده گرفته و پرداخت کنند. موضوع اما همانطور که عنوان شد طبق آیین نامه هیچ باشگاهی حق پرداخت مالیات بازیکنان و دیگر اعضا تیم را ندارد تا به این شکل ماجرای تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی با پرسپولیس طبق خواسته این بازیکن، با مانع مواجه شود.

باشگاه پرسپولیس البته برای همکاری با این بازیکن اعلام کرده که با پرداخت مبلغ مالیات، آن را از قراردادش باید کسر کند که این موضوع نیز تا این لحظه مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است تا مدیران تیم در انتظار ادامه روند مذاکره و بررسی شرایط این بازیکن باشند.
فصل گذشته نیز تنها تخلف قراردادی باشگاه پرسپولیس مربوط به پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی بود که در آن مقطع با کسر یک امتیاز از این تیم همراه شد که در ادامه با تغییر قرارداد، این امتیاز به سرخ‌ها بازگردانده شد. باید دید در این فصل شرایط به چه شکل خواهد بود و آیا این خواسته مانع از تمدید قرارداد طرفین خواهد شد یا گئورگی با توجه به قوانین از خواسته خود مجبور به کوتاه آمدن خواهد شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره