نماد آخرین خبر

سه اولویت اصلی مالکان اینتر؛ قهرمانی مهم نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سه اولویت اصلی مالکان اینتر؛ قهرمانی مهم نیست!

ورزش 3/شرکت اوکتری کاپیتال منیجمنت، مالکان جدید باشگاه اینتر، سه اولویت اصلی خود را مشخص کرده‌اند.
شرکت اوکتری کاپیتال منیجمنت، مالکان جدید باشگاه اینتر که در ماه مه کنترل باشگاه را به دست گرفتند، سه هدف ورزشی را برای پیش از فصل 25-2024 در نظر گرفته اند. این اهداف شامل برنامه ریزی برای راه اندازی تیم دوم، حل و فصل مسئله ورزشگاه و متعادل سازی حساب های باشگاه است.
اینتر امیدوار است تا پایان فصل 25-2024، به طور خاص تا ژوئن 2025، حساب های خود را به طور کامل متعادل کند. مقامات ارشد باشگاه در ماه نوامبر برای یک جلسه سهامداران دور هم جمع می شوند تا بودجه جدیدی را نهایی کنند که به گزارش های روز یکشنبه به احتمال زیاد با افزایش سرمایه همراه خواهد بود.
اینتر همچنین امیدوار است تیم زیر 23 سال جدید خود را برای رقابت با تیم «نکست جن» یوونتوس، «میلان فوچورو» و تیم زیر 23 سال آتالانتا راه اندازی کند.
به گفته په‌په ماروتا، مدیرعامل باشگاه در این باره: "تیم دوم ابزاری است که سیستم فدراسیون در اختیار ما قرار داده است. من در یوونتوس بودم که تیم دوم راه اندازی شد. در اینتر، باید مراقب باشیم تا این پروژه بتواند به درستی اجرا شود، اما ما با کمبودهای ساختاری روبرو هستیم. ما با مالکیت جدید برای پر کردن این کمبودها همکاری خواهیم کرد و سپس امیدواریم بتوانیم این پروژه را نهایتا راه اندازی کنیم."

اینتر امیدوار است مسائل ساختاری خود را تا زمان شروع فصل 26-2025 حل کند. نمایندگان نراتزوری همچنین قرار است در هفته های آینده برای ارزیابی مجدد گزینه های خود در مورد یک ورزشگاه جدید احتمالی تشکیل جلسه دهند. آنها با گروه "وی‌بیلد فور سن سیرو" برای بررسی امکانات ماندن در ورزشگاه فعلی خود دیدار خواهند کرد، اما باشگاه همچنین دارای حقوق انحصاری زمین در روزیانو است که اخیراً تمدید شده است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره