نماد آخرین خبر

حاجی‌عیدی: پیشنهاد داشتم اما رضایتنامه ندادند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حاجی‌عیدی: پیشنهاد داشتم اما رضایتنامه ندادند

ورزش 3/حاجی‌عیدی می‌گوید اولویت او ادامه حضور در آلومینیوم اراک و حضور در جمع شاگردان مجتبی حسینی است.حاجی‌عیدی: پیشنهاد داشتم اما رضایتنامه ندادند

عارف حاجی‌عیدی امروز در شرایطی برای جلسه با مدیران آلومینیوم اراک در محل این باشگاه حاضر شد که پیشنهادی رسمی از سپاهان دریافت کرده اما تا این لحظه موفق نشده رضایتنامه خود را از باشگاه اراکی دریافت کند.

او درباره حضور خود در باشگاه آلومینیوم توضیح داد: من یک فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم. پیشنهادهای خوبی هم از تیم‌های دیگر دارم، اما آمدم صحبت کنم. آقای حسینی تا الان رضایتنامه نداده‌اند و خودم هم دوست دارم با آقای حسینی کار کنم.

حاجی‌عیدی ادامه داد: پارسال شرایط خوبی با آقای حسینی داشتیم و مطمئنم امسال هم همینطور خواهد بود. با باشگاه صحبت خواهیم کرد تا ببینم شرایط چطور است. انشالله که به تفاهم برسیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش رقم قرارداد خود در باشگاه حضور پیدا کرد، گفت: بله، صحبت کنیم که مبلغ قرارداد بالا برود. اگر هم رضایتنامه بدهند که به سمت تیم دیگری برویم.

حاجی‌عیدی درباره باشگاهی که تمایل به جذب او دارد، گفت: از تیم‌های بالای جدولی است، اما انشالله باشگاه کمک می‌کند که همین جا بمانم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید