نماد آخرین خبر

پس از جنجال نژادپرستی؛ انزو در آرژانتین تشویق شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پس از جنجال نژادپرستی؛ انزو در آرژانتین تشویق شد!

ورزش 3/فرناندز، ستاره چلسی، پس از جنجال نژادپرستی برای اولین بار در انظار عمومی دیده شده است.پس از جنجال نژادپرستی: انزو در آرژانتین تشویق شد!

 این بازیکن آرژانتینی پس از فیلمبرداری از خود و هم‌تیمی‌هایش در حال خواندن یک آهنگ نژادپرستانه درباره تیم ملی فرانسه، با واکنش‌های شدید مواجه شده است. فرناندز، ۲۳ ساله، با واکنش‌های شدید از سوی هم‌تیمی‌های چلسی خود روبرو شده و بسیاری از آنها او را در شبکه‌های اجتماعی آنفالوو کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی اکنون با یک شکاف بزرگ در رختکن خود مواجه است، آن هم در حالی که فصل جدید لیگ برتر نیز نزدیک است.

فرناندز از آن زمان بابت نقش خود در این شعارها که باعث توهین شدید شد، عذرخواهی کرده است. ساعاتی پیش او برای اولین بار پس از این جنجال، در استادیوم مونومنتال ریور پلاته دیده شد.

او با پوشیدن پیراهن باشگاه و ورود به زمین، از سوی هواداران حاضر در استادیوم به شکلی قابل توجه تشویق شد.

فرناندز قبل از انتقال به اروپا در سال ۲۰۲۲ برای این تیم آرژانتینی بازی می‌کرد. او از سال ۲۰۰۷ در آکادمی جوانان ریورپلاته بود و در سال ۲۰۱۹ به تیم اصلی پیوست.

بنفیکا سپس این هافبک را در سال ۲۰۲۲ خریداری کرد و شش ماه بعد او را به چلسی فروخت. چلسی در ژانویه ۲۰۲۳ مبلغ ۱۰۶.۸ میلیون پوند برای فرناندز پرداخت کرد، اما او در انگلیس نتوانسته به بهترین فرم خود برسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید