نماد آخرین خبر

بونوچی: ناپولی با کونته اول یا دوم می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بونوچی: ناپولی با کونته اول یا دوم می‌شود

ورزش 3/بونوچی معتقد است ناپولی با سرمربی‌گری آنتونیو کونته و جذب الساندرو بونجورنو، می‌تواند در بین دو تیم اول جدول قرار بگیرد.بونوچی: ناپولی با کونته اول یا دوم می‌شود

 لئوناردو بونوچی، اسطوره فوتبال ایتالیا، با پیش‌بینی جانلوئیجی بوفون، هم‌تیمی سابقش، موافقت کرده و معتقد است که ناپولی تحت هدایت آنتونیو کونته در فصل ۲۵-۲۰۲۴ سری A در بین دو تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت.

این دو بازیکن سابق یوونتوس انتظار دارند که انتصاب کونته و همچنین خرید الساندرو بونجورنو از تورینو، تیم را پس از فصل ناامیدکننده ۲۴-۲۰۲۳، به بالای جدول برگرداند.

بونوچی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«با بوفون کاملاً موافقم. ناپولی پس از سالی که داشتند نمی‌توانست انتخاب بهتری داشته باشد و به سراغ بهترین گزینه‌ها رفت. آنها یک مربی کلاس جهانی را به خدمت گرفته‌اند که همه چیز را درباره فوتبال به شما آموزش می‌دهد و دانش لازم را به شما می‌دهد. تیم قوی و پر از کیفیت است. او واقعا خوب عمل خواهد کرد.

بونوچی همچنین از تجربه خود صحبت کرد و حمایت خود را از کونته برای کمک به بونجورنو برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان جهان اعلام کرد.

او افزود:«الساندرو نمی‌توانست انتخاب بهتری داشته باشد. کار کردن با کونته برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان جهان مهم است. او ویژگی‌های لازم و کیفیت لازم را دارد. او باهوش و قوی است.»

ناپولی خرید بونجورنو را در ۱۳ ژوئیه تأیید کرد و این بازیکن ملی‌پوش را با قراردادی پنج ساله که تا تابستان ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت، به خدمت گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره