نماد آخرین خبر

نصیرزاده: بازیکنان خارجی ارزان‌تر از داخلی‌ها هستند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نصیرزاده: بازیکنان خارجی ارزان‌تر از داخلی‌ها هستند

ورزش 3/نصیرزاده در مورد قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران صحبت کرد.نصیرزاده: بازیکنان خارجی ارزان‌تر از داخلی‌ها هستند

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد، درباره نقل و انتقالات باشگاه فولاد و صحبت‌هایی که در این روزها مطرح می‌شود گفت: اگر یک نفر در یک باشگاه قبل از اینکه سرمربی بیاید، بازیکن بگیرد می‌گویند باشگاه را دلال بسته است. حالا برعکس وقتی مربی می اید و براساس سلیقه مربی بازیکن بگیریم، باز هم می‌گویند دلال بسته است. می‌گویید مربی ما با یک کارگزار کار می‌کند در حالی که ما ۵ بازیکن گرفتیم. الان دلال به یک فحش در فوتبال تبدیل شده است و اگر کسی بخواهد به کسی فحش بدهد راحت می‌گوید برو دلال! ولی متاسفانه نمی‌دانند که هنه بازیکنان کارگزار دارند و اصلا بازیکنی بدون کارگزار وجود ندارد. بازیکن و مربی بدون دلال وجود ندارد. منظورتان از دلال بازی افزایش قیمت است؟ ما نمی‌توانیم بگوییم شما نباشید آنها هم سهام‌دار فوتبال هستند.

او درباره خواسته مدیرعاملان باشگاه‌ها برای افزایش تعداد بازیکنان خارجی گفت: بازیکن خارجی ارزان‌تر از بازیکن داخلی است و ما در این کشور کمبود بازیکن داریم. الان کمبود دروازه‌بان داریم از کجا بیاوریم چون بازیکن کم است مجبوریم از جای دیگر بیاوریم. الان بعضی از  امتیازات و ویژگی‌هایی که بازیکنان دارند متعلق به خارجی‌ها است. چندین سال است که سازندگی در باشگاه‌ها نبوده و بازیکن کم است. الان گفتند یک آسیایی بیاورید که الزام کنفدراسیون است و ۵تا از هرجا که باز هم می‌تواند آسیایی باشد. از طرفی گفتند بازیکنی نیارید که دردسر درست کند و برایش محدودیت گذاشتند که خوب است. گفتند دقایق بازی‌اش چقدر است گفتیم دقایق بازی اشتباه است و تعداد مسابقات درست است. قانون گذاری در فدراسیون فوتبال در راستای کمک به باشگاه است نه برای چوب لای چرخ گذاشتن.

او درباره بی‌ثباتی قوانین، تمدید با سی ساله‌ها که بعد شد تمدید با سی و پنج ساله‌ها، گفت: سن بازیکن در ایران بالا رفته و درواقع سن بلوغ فنی در ایران بالاست. بهترین بازیکن تازه از ۳۰سال به بالا است و تیم ملی سن‌شان در آن وضعیت است. ما بازیکن جوان که خیلی بخواهد ستاره باشد، اگر قایدی را کنار بگذاریم، می‌توانم بگویم نداشتیم. سن بلوغ بازیکن در ایران بالاست و باید بدانیم اگر بازیکن سنش بالا باشد بهتر است. گاهی مواقع قانونی می‌گزاری و در اجرا متوجه می‌شوید که اشتباه است و این بخش شجاعت فدراسیون را می‌رساند که سریع عوض کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره