نماد آخرین خبر

کار سخت سمیعی و استقلال؛ جذب اسپانسر 500 میلیاردی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کار سخت سمیعی و استقلال؛ جذب اسپانسر 500 میلیاردی!

ورزش 3/دجه استقلال برای فصل بعد در شرایطی 700 میلیارد تعیین شده که مدیریت باشگاه باید بخش اعظم آن را از راه اسپانسری به دست بیاورد.کار سخت سمیعی و استقلال: جذب اسپانسر 500 میلیاردی!

روز گذشته بود که اعلام شد طبق مصوبه مجمع باشگاه استقلال و تأیید مالک جدید آبی‌ها، قرار شده است که این تیم برای فصل آینده، بودجه‌ای 700 میلیاردی داشته و ضمن رعایت سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ، با این رقم روانه مسابقات فصل آینده شوند.

از آنجایی که آبی‌ها باید سقف بودجه 425 میلیاردی را رعایت کنند (با توجه به دریافت پاداش حضور در لیگ قهرمانان آسیا، این رقم به حوالی 470 میلیارد می‌رسد) و همچنین بازیکنان این تیم نزدیک به 200 میلیارد طلب از فصول قبل دارند، به نظر می‌رسید که رقم 700 میلیارد در نظر گرفته شده، نتواند هزینه‌های این تیم را پوشش دهد.

اما اکنون خبر رسیده نه تنها بودجه استقلال افزایش پیدا نکرده، بلکه هلدینگ خلیج فارس به مدیریت باشگاه مأموریت داده تا بخش قابل توجهی از این بودجه، یعنی 500 میلیارد تومان را، از طریق جذب اسپانسرها به دست بیاورند و این بدان معناست که گویا مالک آبی‌ها، قصد ندارد چندان به این تیم تزریق مالی داشته باشد.

بدون شک این نمی‌تواند خبر خوبی برای استقلال و هواداران این تیم باشد. در فصول گذشته، استقلال با وجود داشتن اسپانسرهای متعدد، هرگز نتوانسته است به رقم 500 میلیارد درآمد از جذب اسپانسر نزدیک شود و حالا هلدینگ خلیج فارس در شرایطی فرشید سمیعی و هیئت مدیره را به این مأموریت سخت فرستاده که شاید برآورده کردن چنین رقمی، بسیار سخت و دشوار باشد.

استقلال که در فصل گذشته و دوران مدیریت علی خطیر اسپانسرهای متعددی داشت، به زحمت توانست به نصف این رقم برسد و حالا فرشید سمیعی در دوران تازه‌ای از حرفه کاری خود و پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه، به همراه هیئت مدیره جدید، این مأموریت را بر دوش دارند و باید دید که آنها چه عملکردی در این زمینه خواهند داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره