نماد آخرین خبر

نیوکاسل: برو که پوچتینو را بیاوریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیوکاسل: برو که پوچتینو را بیاوریم

ورزش 3/نیوکاسل آماده است تا در صورت رفتن ادی هاو به تیم ملی انگلیس، مائوریسیو پوچتینو را جذب کند.

 نیوکاسل در صورتی که ادی هاو هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرد، آماده است برای جذب مائوریسیو پوچتینو اقدام کند. ادی هاو، سرمربی ۴۶ ساله نیوکاسل، بین ماندن در این تیم و پذیرفتن هدایت تیم ملی کشورش که رویایی محسوب می‌شود، در تردید است. مدیران نیوکاسل خواهان تصمیم‌گیری سریع هستند و در صورت نیاز به سرمربی جدید، پوچتینو گزینه اول آنهاست.

کمتر از یک ماه (۱۷ آگوست) تا آغاز لیگ برتر و دیدار افتتاحیه نیوکاسل مقابل ساوتهمپتون باقی مانده است. آماندا استیولی و مهرشاد قدوسی، که هر دو باشگاه نیوکاسل را ترک کرده‌اند، طرفدار پر و پا قرص هاو بودند. اما پل میچل، مدیر ورزشی جدید، کسی است که پوچتینو را به ساوتهمپتون آورد و ممکن است این را فرصتی عالی برای تجدید دیدار ببیند.

میچل و پوچتینو ۵۲ ساله، سرمربی سابق چلسی، در تاتنهام نیز با هم کار کرده‌اند. هاو در کتابی که قرار است ماه آینده منتشر شود، اعتراف کرد که همیشه آرزوی سرمربیگری تیم ملی انگلیس را داشته است. سان‌اسپورت به طور انحصاری فاش کرد که او قبل از استعفای گرت ساوت‌گیت در مصاحبه‌ای در مورد رویای سه‌شیرها صحبت کرده است.

وقتی از او پرسیدند که آیا دوست دارد سرمربی انگلیس شود، هاو گفت: «آیا این چیزی است که دوست دارم در مقطعی از دوران حرفه‌ام انجام دهم؟ بله! اما من در این مورد کاملاً خونسرد هستم، زیرا معتقدم که هر چه قرار باشد، پیش خواهد آمد. اگر قرار است برای من اتفاق بیفتد، اتفاق می‌افتد – اگر نه، اتفاق نمی‌افتد. من طرفدار پر و پا قرص گرت هستم، او کارهای درخشانی برای انگلیس انجام داده است.»

هاو در کتاب «سلام به ۵۰ سال... در خط مقدم ورزشی» افزود: «وقتی بچه بودم عاشق انگلیس بودم. دوست داشتم وانمود کنم که در باغ برای انگلیس بازی می‌کنم و من گری لینه‌کر بودم. من عاشق گری لینه‌کر بودم، او یکی از بت‌های من بود. می‌دانم که گل نمی‌زدم، اما تلاش کردم و در نهایت مدافع شدم. من نسبت به کشورم و موفقیت انگلیس بسیار پرشور بودم و هنوز هم هستم

فدراسیون فوتبال انگلیس هاو را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای این پست می‌بینند. خود پوچتینو گزینه دیگری است، در حالی که گراهام پاتر و لی کارزلی به شدت مورد حمایت قرار گرفته‌اند. هاو در روز جمعه در کمپ تمرینی پیش‌فصل تیم نیوکاسل در آلمان سکوت خود را شکست و درباره آینده‌اش صحبت کرد. هاو گفت: «برای من، افتخار این است که سرمربی نیوکاسل باشم، همه چیز در مورد نیوکاسل است. این در مورد انگلیس نیست، بنابراین تا زمانی که خوشحال هستم، احساس حمایت می‌کنم، احساس می‌کنم می‌توانم به روشی که می‌خواهم کار کنم، به چیز دیگری جز نیوکاسل فکر نکرده‌ام. من عاشق باشگاه هستم. عاشق هواداران هستم. من عاشق جایی هستم که در آن در دوران حرفه‌ام قرار دارم. جای بهتری برای من وجود ندارد. این احساس من است. امیدوارم از پاسخی که دادم، همه چیزهایی را که نیاز دارید در آنجا بدانید. برای من، این موضوع انگلیس نیست. صحبت در مورد چیز دیگری در حالی که سرمربی نیوکاسل هستم، اشتباه است.»

نیوکاسل فصل گذشته پس از مصدومیت‌های جدی متعدد که دست هاو را به دلیل محدودیت‌های بازی جوانمردانه مالی در بازار نقل و انتقالات بسته بود، نتوانست به اروپا برسد.

اما با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هرکسی که روی نیمکت باشد، مورد حمایت مالکان سعودی نیوکاسل قرار خواهد گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره