نماد آخرین خبر

لوا قید تعطیلات را زد؛ تخت گاز برای فصل جدید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لوا قید تعطیلات را زد؛ تخت گاز برای فصل جدید

ورزش 3/لواندوفسکی، مهاجم لهستانی که در طول تعطیلات هم به آمادگی جسمانی خود اهمیت داده، روز دوشنبه در کنار آندریس کریستنسن به تمرینات بارسلونا اضافه می‌شود.لوا قید تعطیلات را زد: تخت گاز برای فصل جدید

 هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، روز یکشنبه به بازیکنانش استراحت داد و فردا دوشنبه آنها در سیتی اسپورتیو خوان گامپر به آماده سازی برای فصل 25-2024 ادامه خواهند داد. انتظار می‌رود دو بازیکن ملی پوش دیگر برای جلسه بعدی به تیم ملحق شوند: روبرت لواندوفسکی و آندریاس کریستنسن.

مهاجم پیشین بایرن مونیخ در روزهای استراحت خود بعد از یورو، تمرینات پرفشاری که انجام داده بود را به همراه همسرش، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. قدرت، استقامت هوازی، و کار روی قلب و عروق او به همراه رژیم غذایی دقیقش، به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چرا او در 35 سالگی اینقدر آماده است و چرا برای یک فصل دیگر، مهاجم نوک اصلی بارسلونا خواهد بود. لواندوفسکی در فصل 2024-2023، در تمامی رقابت‌ها برای آبی اناری‌ها 26 گل به ثمر رساند. او در 49 بازی به میدان رفت. در تورنمنت تیم ملی آلمان، او در 2 بازی مقابل اتریش و فرانسه به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند.

انتظار می‌رود آندریاس کریستنسن هم روز دوشنبه به تیم بارسا ملحق شود که فقط در صبح تمرین خواهد کرد. نفر بعدی که به موقع برای تور آمریکا که از یکشنبه 28ام شروع می‌شود، اضافه خواهد شد، تراشتگن و گوندوگان هستند. رافینیا، کونده، لمین یامال و فران تورس بعدا اضافه خواهند شد. احتمال دارد که برخی از آنها مستقیما به آمریکا بروند.

فرمین، اریک گارسیا و کوباسی در المپیک پاریس بازی خواهند کرد، بنابراین برای فلیک در دسترس نخواهند بود. علاوه بر این، سرمربی آلمانی بازیکنان مصدومی مانند آروئوخو (که طی چند ساعت آینده در فنلاند تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت)، گاوی، پابلو توره، پدری، فرنکی دی یونگ و بالده را در اختیار ندارد. برخی از آنها که به خوبی در حال بهبود هستند، ممکن است به ایالات متحده سفر کنند




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره