نماد آخرین خبر

واکنش علی کریمی به شایعه بازگشت به استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش علی کریمی به شایعه بازگشت به استقلال

ورزش 3/ هافبک باتجربه مد نظر استقلال همچنان در تمرینات کایسری اسپور ترکیه حضور دارد و تصاویر خودش را در اینستاگرام منتشر می‌کند.واکنش علی کریمی به شایعه بازگشت به استقلال

 یکی از بازیکنانی که طی روزهای گذشته نام او بارها برای پیوستن به استقلال مطرح شده و مسئولان باشگاه نیز تلاش‌هایی برای جذب انجام دادند، علی کریمی است. هافبک باتجربه فوتبال ایران که سوابق زیادی در اروپا دارد و این روزها در عضویت کایسری اسپور ترکیه است، حالا مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته است.

باشگاه استقلال چند روز قبل برای جذب علی کریمی به طور رسمی با باشگاه کایسری اسپور ترکیه نامه‌نگاری کرد، اما هنوز پاسخی از سوی این باشگاه دریافت نکرده است. اصلی‌ترین مشکلی که باعث شده مسئولان کایسری پاسخی به استقلال نداشته باشند، پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه است.

باشگاه ترکیه ای با توجه به عدم توانایی در جذب بازیکنان جدید، قصد بر حفظ همه نفرات خود دارد و به همین خاطر علاقه‌مند به ماندن علی کریمی است.

در چنین شرایطی علی کریمی که در گذشته نیز پیراهن استقلال را برتن داشته و یکی از بازیکنان محبوب طرفداران آبی‌های پایتخت است، هیچ واکنش رسمی به درخواست استقلال نداشته و منتظر تصمیم گیری باشگاه ترکیه‌ای درباره خودش است.

جالب اینکه کریمی این روزها بی‌توجه به شایعات مربوط به بازگشت خودش به استقلال، تصاویر تمرین با کایسری اسپور را در صفحه شخصی‌اش منتشر می‌کند و آمادگی‌اش را به رخ می‌کشد.

جالب اینکه باشگاه کایسری اسپور نیز در فضای مجازی به طور روزانه از علی کریمی تصاویری را منتشر می‌کند تا مشخص شود آنها علاقه‌ای به جدایی هافبک ایرانی خود ندارند.

با این وجود مذاکرات استقلال با کایسری اسپور برا


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره