نماد آخرین خبر

جدایی نه، ستاره یونایتد می‌خواهد بماند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدایی نه، ستاره یونایتد می‌خواهد بماند!

ورزش 3/مدیربرنامه‌های آنتونی، ستاره منچستر یونایتد، به شایعات جدایی این بازیکن واکنش نشان داد.جدایی نه، ستاره یونایتد می‌خواهد بماند!

 آنتونی، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، در تابستان امسال با تردیدهایی درباره آینده‌اش مواجه شده است. این بازیکن ۲۴ ساله تاکنون نتوانسته خود را به کادر فنی شیاطین سرخ و هواداران ثابت کند.

او در سه بازی اول خود در لیگ برتر سه گل به ثمر رساند، از جمله یک گل در بازی اول مقابل آرسنال، اما در ۵۱ بازی بعدی خود تنها دو گل دیگر به ثمر رسانده است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آنتونی ممکن است در تابستان امسال به صورت قرضی از تیم جدا شود، اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید که این بازیکن قصد دارد در الدترافورد بماند.

جونیور پدروسو در مصاحبه با فابریتزیو رومانو گفت:«من گزارش‌هایی درباره احتمال خروج قرضی دیده‌ام. برنامه آنتونی مشخص است: منچستر یونایتد. او می‌خواهد بماند و تنها بر منچستر یونایتد تمرکز دارد. ما قبلاً با باشگاه در این باره صحبت کرده‌ایم.» آنتونی در ۳۸ بازی فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها تنها سه گل و دو پاس گل ثبت کرده است.

آنتونی در ۸ جولای برای اولین روز پیش‌فصل در کمپ تمرینی کرینگتون منچستر یونایتد حاضر شد اما در دو بازی دوستانه اول تیم مقابل روزنبرگ و رنجرز حضور نداشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره