نماد آخرین خبر

رضا علیپور: سقف آرزوهایم کسب طلای المپیک است

منبع
فارس
بروزرسانی
رضا علیپور: سقف آرزوهایم کسب طلای المپیک است

فارس/قهرمان سنگنوردی ایران و آسیا نمانیده کشورمان در المپیک 2024 پاریس گفت: سقف آرزوهایم در ورزش رسیدن به طلای المپیک است.
رضا علیپور با قهرمانی ها ورکوردشکنی‌های متعدد در آسیا و جهان به خوبی برای علاقمندان به ورزش و مردم شناخته شده است. سریعترین مرد عمودی سابق جهان دو بار قهرمان بازی‌های آسیایی شده و چندین قهرمانی جهان را هم در کارنامه دارد و حالا این روزها برای المپیک 2024 پاریس آماده می شود. او که در مسابقات مجارستان سهمیه المپیک را کسب کرد، تنها نماینده سنگنوردی ایران در پاریس محسوب می شود.علیپور که در آستانه المپیک در شهر خودش یعنی قزوین مشغول تمرین است در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت آمادگی اش اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و برای حضور در المپیک انگیزه زیادی دارم. این مسابقات برایم اهمیت بسیار زیادی دارد و حالا که توانسته ام در آن حضور پیدا کنم باید تمام تلاشم را برای افتخار آفرینی برای کشورم انجام دهم.

وی در مورد حریفانش گفت: رقیبانم همه قدرتمند هستند و می‌آیند که بهترین عملکرد را داشته باشند و به مدال برسند. به نظر من المپیک با تمام مسابقاتی که قبلا داده ام فرق دارد و قطعا سخت تر است.قهرمان سنگنوردی سرعت آسیا و رکورد دار سابق جهان تاکید کرد: نه تنها سقف آرزوهای من بلکه هر ورزشکاری رسیدن به طلای المپیک است. مدال های جهانی و آسیایی یک طرف اما مدال المپیک لذت دیگری دارد. البته که کسب آن هم سختی زیادی دارد و باید تمام زندگی تان را برای رسیدن به آن بگذارید.
وی ادامه داد: شاید من فقط یک بار شانس رسیدن به مدال المپیک را داشته باشم، پس باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرم.علیپور در مورد حضور وزیر ورزش و جوانان در تمریناتش گفت: از حضور وزیر ورزش خوشحال شدم و تشکر می‌کنم. امیدوارم من هم سرباز خوبی برای کشورم باشم و با کسب مدال در پاریس دل آنها را شاد کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره