نماد آخرین خبر

رنج و سختی برای شکار ستاره مورد علاقه فلیک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رنج و سختی برای شکار ستاره مورد علاقه فلیک

ورزش 3/مدیران بارسلونا برای به خدمت گرفتن دی اولمو چاره دیگری جز فروش حداقل یکی از ستاره‌هایشان ندارند.
 بارسلونا در چند فصل اخیر به صورت جدی با مشکلات مالی بسیاری روبرو بوده و شرایط برای به خدمت گرفتن بازیکنان در هر پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای این باشگاه بسیار دشوار پیشرفته است و به نظر می‌رسد که این وضعیت قرار است در این تابستان هم تکرار شود.
مدیران این باشگاه از چند ماه قبل چند بازیکن را زیر نظر داشتند که یکی از آنها دنی اولمو بود که فصل گذشته عملکردی درخشان را در ترکیب لایپزیش به نمایش گذاشت و یکی از دلایل اصلی قهرمان تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم به حساب می‌آمد و توانست با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
علاقه بارسا به جذب او بر کسی پوشیده نیست اما شرایط مالی این باشگاه کار را سخت کرده و حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که آنها برای به خدمت گرفتن این ستاره اسپانیایی هیچ چاره دیگری جز این ندارند که یک یا چند ستاره را به فروش برسانند و شرایط قراردادهای بازیکنان فعلی را با مذاکره تغییر دهند. این وضعیت در صورتی که آنها به دنبال تقویت خط میانی و جذب هافبک باشند هم صادق است.
این در حالی است که لایپزیش به مشتریان اولمو اعلام کرده که قصد دارد بند فسخ او را با وجود عبور از تاریخ معینش تغییر فاحشی دهد و آماده است تا او را با مبلغی در حدود ۶۰ میلیون یورو در این پنجره تابستانی به فروش برساند که شرایط بسیار خوبی برای بارسا است اما آنها هنوز موفق به ارائه پیشنهاد رسمی برای این بازیکن نشده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره