نماد آخرین خبر

غلامی: هوای شرجی بحرین تیم‌ها را زودتر از موعد به منامه کشاند

منبع
فارس
بروزرسانی
غلامی: هوای شرجی بحرین تیم‌ها را زودتر از موعد به منامه کشاند

فارس/سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بسیاری از تیم‌ها مانند ما زودتر به بحرین اعزام شدند چون آب و هوای بحرین متفاوت است و هوای شرجی و سنگینی دارد.
رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اظهار کرد: ساعت 22:30 روز دوشنبه یکم مرداد، به مقصد قطر و از آن جا به بحرین آمدیم. پرواز خوبی داشتیم و بازیکنان توانستند به اندازه کافی پس از پرواز استراحت داشته باشند.

وی ادامه داد: در اولین روز حضور در بحرین تمرین باکیفیتی داشتیم. همه چیز اینجا عالی است و تیم در شرایط خوبی قرار دارد.غلامی با اشاره به این که هفت روز زودتر عازم مسابقات شده‌اند، تصریح کرد: بسیاری از تیم‌ها هم مانند ما زود اعزام شدند و این موضوع خیلی برای من جالب بود شاید یکی از دلایل این باشد که آب و هوای بحرین متفاوت است و هوای شرجی و سنگینی دارد. تیم‌ها زودتر به محل برگزاری مسابقات می‌آیند تا به این آب و هوا عادت کنند.

وی در پایان درباره برنامه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: سه بازی تدارکاتی داریم و تمرینات از پیش هماهنگ شده است. تیم با حضور در بحرین به شرایط آب و هوایی عادت خواهد کرد و می‌توانیم در مسابقات آسیا شرایط ایده‌آل‌تری داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره