نماد آخرین خبر

رفعتی: ورزشگاه دستگردی و نصیری یزد نمی‌توانند از لیگ برتر میزبانی کنند

منبع
فارس
بروزرسانی
رفعتی: ورزشگاه دستگردی و نصیری یزد نمی‌توانند از لیگ برتر میزبانی کنند

فارس/دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها گفت: ورزشگاه دستگردی و نصیری یزد آمادگی میزبانی لیگ را ندارند و شهرقدس نیز تا مهر آماده نمی‌شود.
داود رفعتی درمورد جلسه امروز ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌ی لیگ برتر درمورد بررسی شرایط محل برگزاری بازی‌های شمس آذر، آلومینیوم اراک، چادرملو و هوادار، اظهار داشت: هشتمین جلسه ستاد درمورد ورزشگاه شهید نصیری یزد، امام خمینی اراک، شهدای شهرقدس و سردار آزادگان قزوین برگزار شد. ابتدا هوادار را داشتیم که اصرار دارد بازی‌های خود را همچنان در دستگردی برگزار کند.

از آبان سال گذشته جلسات مختلفی با شهرداری و شورای شهرقدس داشتیم اما علی رغم این مکاتبات بدقولی کرده و درحالیکه قرار بود در مرداد ورزشگاه شهدا را به ما تحویل بدهند، الان می‌گویند آخر مهر می‌توانیم استادیوم را آماده کنیم.وی افزود: با وجود تمام قول‌های شهرداری و شواری شهر، هیچ کاری انجام نشده و آن را در ابتدای لیگ در اختیار نداریم. ورزشگاه زمین خوبی دارد اما تسهیلات رفاهی روی سکوها آماده نشده. از طرفی با وجود اصرار هوادار، ورزشگاه دستگردی مطابق مصاحبه‌های قلبی من برای چرخه میزبانی لیگ رد شده است زیرا تماشاگری به آن نمی‌آید.

اگر شورای تامین بتواند حداقل مجوز ورود هزار نفر را فراهم کند، بار دیگر شرایط ورزشگاه را بررسی خواهیم کرد. چنین چیزی نیست که هوادار بگوید استادیوم خانگی من دستگردی است.دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اضافه کرد: ورزشگاه شهرقدس باید به روال عادی بازگردد. در آن گیت‌گذاری نکرده و جایگاه بانوانش شماره‌گذاری نشده است. متاسفانه از آبان سال گذشته به همین شکل مانده است. وقتی ورزشگاه اول و دوم یک باشگاه آمادگی نداشته باشد، خود سازمان لیگ در این مورد تصمیم می‌گیرد.
رفعتی اضافه کرد: پس از برگزاری چهار هفته ابتدایی بار دیگر شرایط را بررسی خواهیم کرد اما تا این لحظه ورزشگاه‌های دستگردی و نصیری یزد، شرایط برگزاری بازی را ندارند. به یزد ۲ هفته مهلت داده‌ایم که پس از آن شرایطش را بررسی خواهیم کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره