نماد آخرین خبر

پیشنهاد عربستانی‌ها به دو ستاره برزیلی لیگ برتر رسید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد عربستانی‌ها به دو ستاره برزیلی لیگ برتر رسید

ورزش 3/باشگاه الاهلی قصد دارد برای جذب ریچارلیسون و گابریل ژسوس در این تابستان اقدام کند.
 باشگاه‌های عربستانی همچنان به تلاش برای جذب ستاره‌های حاضر در فوتبال اروپا ادامه می‌دهند و قصد دارند این روند را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم در پیش بگیرند و یکی از این باشگاه‌ها که به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان تعلق دارد باشگاه الاهلی است.
مدیران این باشگاه مصمم هستند که مانند سه باشگاه دیگری که تحت نظارت این سازمان فعالیت می‌کنند، تیم‌شان را در این تابستان تقویت کنند تا بتوانند در فصل آینده در جمع مدعیان قرار بگیرند. آنها سال گذشته هم با جذب بازیکنانی مانند ریاض محرز، ادوارد مندی، روبرتو فیرمینو و فرانک کسیه هزینه قابل توجهی کرده بودند و امسال هم چشم به جذب دو ستاره لیگ برتری دیگر دوخته‌اند.
روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شده است که مدیران الاهلی شرایط ژسوس و ریچارلیسون را به دقت زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند با ارائه پیشنهادی خوب این دو بازیکن را هم برای پیوستن به این باشگاه و حضور در لیگ فوتبال عربستان در رقابت‌های فصل آینده وسوسه کنند
این روزنامه تاکید دارد که الاهلی تمام توانش را برای این انتقال به کار خواهد گرفت و امیدوار است که حداقل یکی از این دو ستاره برزیلی پیشنهاد این باشگاه را قبول کنند و فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان بروند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره