نماد آخرین خبر

سرنوشت تلخ ستاره بارسا؛ جدایی پس از شش ماه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرنوشت تلخ ستاره بارسا؛ جدایی پس از شش ماه

ورزش 3/مدیران بارسلونا به این نتیجه رسیده‌اند که ویتور روکه را به صورت دائمی به فروش برسانند.
روکه پس از عملکرد درخشانی که در ترکیب اتلتیکو پارانائنزه به نمایش گذاشت توجه مدیران بارسلونا را به خود جلب کرد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته راهی رقابت‌های لالیگا شد تا خط حمله این تیم را در ادامه فصل تقویت کند اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت.
ژاوی علاقه چندانی به سبک بازی این ستاره برزیلی نداشت و نتوانست به او برای حضور در ترکیب اصلی تیمش اعتماد کند و اظهاراتی که از سوی نزدیکان او و همچنین مدیر برنامه‌اش درباره شرایط این بازیکن در بارسلونا مطرح شد باعث شد که کار برای او بیش از پیش دشوار شود.
در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن از بارسلونا در پنجره تابستانی پیش رو با قراردادی قرضی مطرح شده بود اما حالا موندو دیپورتیوو خبر داده است که بارسا از این تصمیم منصرف شده و قصد دارد که او را به صورت دائمی به فروش برساند و دیگری نیاز به حضورش در این تیم نمی‌بیند.
این مطمئناً خبر چندان خوبی برای روکه که امیدوار بود بتواند به یکی از ستاره‌های تیم محبوبش تبدیل شود نیست اما به نظر می‌رسد که این بازیکن چاره دیگری جز جدایی از بارسلونا در فاصله تنها شش ماه پس از پیوستن به این باشگاه ندارد و در غیر این صورت باید فصل آینده را هم روی نیمکت سپری کند و مطمئنا ترجیح می‌دهد که فرصت دوباره حضور در میدان را داشته باشد. باشگاه عربستانی به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و احتمال می‌رود که او فصل آینده را در الهلال توپ بزند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره