نماد آخرین خبر

کاپیتان اتلتیکو: هر چه از دهانشان در آمد به موراتا گفتند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان اتلتیکو: هر چه از دهانشان در آمد به موراتا گفتند

ورزش 3/ کوکه، کاپیتان اتلتیکو، فاش کرد که اخیرا با موراتا به یک رستوران رفته بودند و آنجا افراد زیادی به موراتا طعنه زدند.
  اخیرا انتقال آلوارو موراتا به میلان نهایی شد و او بعد از 5 فصل از اتلتیکو مادرید رفت. کاپیتان تیم ملی اسپانیا سال‌های پر فراز و نشیبی در این تیم داشت و به خصوص در یک سال گذشته بسیار اذیت شد. موراتا قبل از یورو 2024 گفته بود در اسپانیا احترام او حفظ نمی‌شود و به همین دلیل قصد رفتن به یک کشور دیگر را دارد.
کوکه در مصاحبه با مارکا و در مورد جدایی دوست صمیمی‌اش گفت: «از موراتا برای همه کارهایی که در این سال‌ها انجام داد، متشکرم. جدایی او مایه تاسف بود و دلتنگش خواهم شد چون از بچگی رابطه خیلی خوب و صمیمی داریم. بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم.»
کوکه در مورد فشارها روی موراتا گفت: «خُب، نه تنها برای او بلکه برای بسیاری از ما هم این اتفاق افتاده است. البته قبول دارم که مردم بسیار بیشتر روی موراتا فشار وارد می‌کردند. این شرم‌آور، اما واقعیت است. او دوران بسیار سختی را در اینجا و حتی در تیم ملی گذرانده و مطمئنم در ایتالیا نیز شرایط برایش ساده نخواهد بود اما اینجا در اسپانیا او بسیار رنج کشید. یادم است اخیرا در یک رستوران غذا می‌خوردیم و برخی هر چه از دهانشان در آمد به آلوارو گفتند و این واقعا شرم‌آور بود. شاید من هم جای او بودم از اسپانیا می‌رفتم. این اتفاق افتاد و واقعیت است. این بهایی است که متأسفانه اغلب بازیکنان بزرگ باید بپردازند. افرادی هستند که آستانه تحملشان بالاست و افرادی هم مثل موراتا که کمتر این فشارها را تحمل می‌کنند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره