نماد آخرین خبر

ستاره سابق رئال در تیم جدید سری آ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره سابق رئال در تیم جدید سری آ

ورزش 3/ حضور رافائل واران در ترکیب تیم کومو در فصل آینده رقابت‌های سری آ ایتالیا قطعی شد.
  واران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ پس از ۱۰ سال حضور در رئال مادرید از این باشگاه جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را هم به دست آورد و خیلی زود هم به یکی از بازیکنان کلیدی خط دفاعی این تیم تبدیل شد.
قرارداد او با یونایتد در تابستان امسال به پایان رسید و این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفت که اولدترافورد را هم پس از سه سال ترک کند. شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی او به گوش می‌رسید و بسیاری معتقد بودند که این بازیکن به احتمال زیاد به فرانسه باز خواهد گشت یا بازی در عربستان را تجربه خواهد کرد
اما سسک فابرگاس خیلی زود با این ستاره ۳۱ ساله تماس گرفت و از او برای حضور در ترکیب کومو که به تازگی به رقابت‌های سری آ ایتالیا صعود کرده و قرار است برای اولین بار در سطح اول فوتبال ایتالیا رقابت کند دعوت کرد و مذاکرات بین دو طرف به آسانی و بدون هیچ مشکل خاصی پیش رفت.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، ساعتی پیش خبر داد که توافق نهایی بین دو طرف انجام شده است و واران به زودی قراردادش را به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه کومو امضا خواهد کرد تا تجربه بازی تحت هدایت فابرگاس را به دست آورد. قرارداد او دو ساله با بند تمدید خودکار تا سال ۲۰۲۷ خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره