نماد آخرین خبر

فلیک: بارسا دیگر اینطوری نمی‌بازد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک: بارسا دیگر اینطوری نمی‌بازد

ورزش 3/هانسی فلیک می‌خواهد از بارسلونا تیمی بسازد که در دقایق پایانی بازی‌ها را از دست ندهد.
 هانسی فلیک به وضوح اعلام کرده است که یکی از اولویت‌های بزرگ او در بارسلونا آمادگی بدنی بازیکنان است. این دقیقا یکی از مشکلات فصل گذشته بارسلونا بود. در مدیریت باشگاه نیز آنها فکر می‌کنند که تیم باید از این جنبه بهبود پیدا کند. تیم در برخی از بازی‌ها از دقیقه 60 به بعد افت می‌کرد. این را خوان لاپورتا، رئیس بارسا، نیز در یکی از مصاحبه‌هایش تایید کرد. او به ال‌کلاسیکوها اشاره داشت و اینکه بارسا در دقایق پایانی تسلیم رئال شد.
به همین دلیل باشگاه از قبل روی این قضیه برنامه‌ریزی کرده بود و در صحبت با هانسی فلیک، تغییراتی را برای بهبود آمادگی جسمانی تیم در نظر گرفتند.
اکنون و با سرمربی آلمانی، شرایط آمادگی بدنی بسیار مهم شده و مرد آلمانی این بخش را در کانون توجه قرار داده است.
او در مصاحبه اخیر خود با رسانه باشگاه گفت: «کاری که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم، کار روی آمادگی جسمانی است. اما این هم درست است که ما خیلی با توپ کار می‌کنیم. اولین قسمت تمرین با خولیو، پپه و رافا است و سپس کار با توپ شروع می‌شود. ما جلسات تمرین را تقسیم می‌کنیم و فکر می‌کنم به روشی کاملاً متفاوت از قبل کار می‌کنیم. به خصوص قسمت بدنی. برای من فرم بدنی حیاتی است و شما به آن نیاز دارید. بخش فنی و تاکتیکی نیز مهم است، اما فوتبال بسیار بیشتر از بازی کردن با توپ است.»
بنابراین، می‌توان انتظار داشت که از بارسلونا در فصل پیش رو بازی‌هایی متفاوت از نظر استقامتی ببینیم و اینکه حداقل کمتر در دقایق پایانی بازی‌های برده را از دست بدهد یا متحمل شکست شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره