نماد آخرین خبر

بمب لورکوزن با ستاره مورد علاقه کلوپ!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بمب لورکوزن با ستاره مورد علاقه کلوپ!

ورزش 3/ بایرلورکوزن ظاهرا به دنبال جذب جوئل ماتیپ است. ستاره لیورپول به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. با این حال شرایط بدنی این مدافع سوالاتی را ایجاد می‌کند.
این یک بمب نقل و انتقالات واقعی خواهد بود. طبق گزارش کیکر و اسکای، بایر لورکوزن در حال مذاکره با جوئل ماتیپ است. این بازیکن 32 ساله به صورت رایگان در دسترس است و او می‌تواند جانشین جاناتان تاه شود که هفته‌هاست به بایرن مونیخ مرتبط شده است.
ماتیپ بوندسلیگا را از زمان حضورش در شالکه به خوبی می‌شناسند. این ملی پوش کامرونی در سال 2016 به درخواست یورگن کلوپ به صورت رایگان به باشگاه لیورپول رفت و در آنجا سهم به‌سزایی در موفقیت قرمزها داشت. مدافع میانی در قهرمانی چمپیونزلیگ 2019 در ترکیب اصلی قرمزها حضور داشت و 150 بازی در لیگ برتر انجام داد. ماتیپ هرچند زیاد مصدوم شد اما راه خود را به قلب هواداران لیورپول و البته کلوپ پیدا کرد.

ماتیپ هنگامی که از آنفیلد خداحافظی می‌کرد، کلوپ با اشتیاق در موردش گفت: «او یک بازیکن حرفه‌ای، یک فوتبالیست فوق‌العاده و یک مرد بزرگ است و ما از اینکه او را برای مدت طولانی در کنار خود داشتیم، خوشحالیم و اکنون فقط می‌توانیم برای او بهترین آرزوها را داشته باشیم. خوش به حال تیمی که او را در اختیار خواهد داشت.»
کلوپ در ادامه گفت: «در تمام سال‌هایی که مربیگری کرده‌ام، مطمئن نیستم با بازیکنان زیادی برخورد کرده‌ام که از جوئل ماتیپ دوست‌داشتنی‌تر باشند. من حتی مطمئن نیستم که بتوان چیز بدی در مورد او گفت.»

ماتیپ در بازیسازی از عقب زمین و زدن ضربات سر مهار بالایی دارد و عجیب نیست حالا ژابی آلونسو او را برای تیمش می‌خواهد.
با این حال، سابقه طولانی مصدومیت‌های ماتیپ نگران کننده است. تنها در فصل گذشته، این مدافع 37 بازی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد که در دسامبر 2023 دچار آن شد. بنابراین باید در مورد او محتاط بود. خطری که ممکن است لورکوزن را هنگام نهایی کردن انتقال دچار سردرگمی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره