نماد آخرین خبر

مسیر پر از بمب تیم مورینیو در لیگ قهرمانان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسیر پر از بمب تیم مورینیو در لیگ قهرمانان

ورزش 3/فردا بازی های رفت مرحله دوم لیگ قهرمانان (با فرمت جدید) برگزار می شود و این یعنی فنرباغچه با ژوزه مورینیو وارد این رقابت ها می شود.
باشگاه ترکیه ای که فصل قبل نایب قهرمان لیگ ترکیه شد، می خواهد به جمع تیم های برتر فوتبال اروپا بازگردد و با خریدهایی چون سویونجو، توسون، کرونیچ، سن ماکسیمین و النصیری (هنوز نهایی نشده)، عزم خود را جزم کرده است.
اولین سنگ محک، لوگانوی سوئیس است. فنرباغچه در صورت غلبه بر مانع سوئیسی در دور سوم با لیل فرانسه یک بازی دشوار را پیش رو خواهد داشت. رقیب سرسختی که باشگاه ترکیه ای برای قرار گرفتن در بین 36 تیم پایانی، باید بر آن غلبه کند. فنر از فصل 09-2008 دیگر به مرحله نهایی رقابت ها نرسیده است.
فنرباغچه فردا در سوئیس بازی دارد و هفته بعد بازی برگشت در استانبول برگزار می شود. در صورت حذف لوگانو، آنها بین 6 تا 7 آگوست (16 یا 17 مرداد) و بازی برگشت در 13 آگوست (23 مرداد) با لیل فرانسه بازی خواهند کرد.
لیل، تیم چهارم فصل قبل لیگ فرانسه، با وجود از دست دادن دو مرجع بزرگ خود در تابستان، مانع آسانی برای عبور نیست. مربی لیل یعنی پائولو فونسکا با میلان قرارداد امضا کرده و و ستاره آینده دار آن لنی یورو نیز به منچستریونایتد رفت. با این وجود لیل همچنان جاناتان دیوید، گلزن خود، را دارد و فعلاً با مونیر و اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، تقویت شده است. برونو جنسیو باتجربه نیز روی نیمکت می نشیند..
البته این هم آخرین مانع نخواهد بود که فنرباغچه باید با آن روبرو می شود و در صورت عبور از لوگانو و لیل، باید در انتظار یک قرعه دیگر نیز باشند.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره