نماد آخرین خبر

قربانی: کی‌روش مرا به جام جهانی نبرد ولی...

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قربانی: کی‌روش مرا به جام جهانی نبرد ولی...

ورزش 3/در فاصله کمتر از 3 ماه تا شروع جام جهانی 2022 قطر، فدراسیون فوتبال خبر از حضور کارلوس کی روش پرتغالی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران داد و این مرد پرتغالی با توجه به مدت زمان کم حضورش در دوره دوم هدایت تیم ملی کشورمان، با برخی از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران ارتباط گرفت که در این بین، محمد قربانی یکی از نفراتی بود که در اردوی ملی پوشان حضور پیدا کرد اما در نهایت از لیست خط خورد.
قربانی پس از آن مسیر پیشرفت را در پی گرفت و در زمستان 1402، با قبول پیشنهاد اورنبورگ روسیه تصمیم گرفت به دنبال یک چالش جدید، لژیونر شود و ادامه دوران حرفه‌ای‌اش را خارج از مرز های ایران دنبال کند.

او به تازگی مصاحبه‎ای اختصاصی با ورزش سه داشت و در این مصاحبه در مورد روزهایی صحبت کرد که کارلوس کی روش او را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود. قربانی در مورد این اتفاق گفت: یکی از سخت ترین اردوهایی بود که دعوت شده بودم. این اولین اردوی من بود اما با این حال چند تا از بازیکنان جوان لیگ باهم به اردوی تیم ملی رسیده بودیم. آقای مرفاوی چند نفر را لیست کرده بودند تا در کنار لژیونرها تمرین کنیم و ما هم آنجا بودیم.
او ادامه داد: کارلوس کی روش نسبت به ماها نظر مثبتی داشت اما نمی‌دانیم چه شد که تصمیم گرفت حتی یک نفر کمتر به جام جهانی ببرد؛ با این حال واقعا اردوی خوبی بود.
قربانی تاکید کرد: برای رسیدن به جام جهانی خودم می‌دانم شرایط بسیار سخت بود. در پست من بازیکنان خوبی بازی می‌کردند و جدای از لژیونرها، بازیکنان باکیفیتی از داخل لیگ حضور داشتند. واقعا شرایط سخت بود ولی در کل اتفاق مثبتی بود که به من کمک کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید