نماد آخرین خبر

دو خرید جدید استقلال، از شجاعی به نکونام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو خرید جدید استقلال، از شجاعی به نکونام!

ورزش 3/ استقلال در ادامه روند نقل و انتقالاتی خود، با نظر جواد نکونام دست روی دو بازیکن جوان فصل گذشته هوادار گذاشته است.
هوادار در این چند فصل کنار بازیکنان باتجربه، چند بازیکن ناشناخته و جوان را نیز در ترکیب خود قرار می‌دهد و این بازیکنان مستعد سپس مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند‌. حالا مسیر سعید سحرخیزان و محمدرضا خالدآبادی برای دو بازیکن جوان دیگر تکرار می‌شود.
استقلال در نظر دارد فرهاد زاوشی و مهدی گودرزی، دو بازیکن فصل گذشته هوادار تهران را جذب کند و به نظر می‌رسد کار این انتقال تمام شده است.
 زاوشی ۲۱ ساله است و فصل گذشته در پست هافبک هوادار درخشید و علی‌رغم نداشتن تجربه لیگ برتری تا پیش از این فصل، ۱۸ بازی برای هوادار انجام داد‌. زاوشی پیش‌تر دو فصل در تیم جوانان استقلال حضور داشت.

فرهاد زاوشی یکی از بازیکنان جوانی بود که حتی در بازی‌های بزرگ نیز با اعتماد به نفس زیادی بازی می‌کرد. او در تیم جوانان استقلال هم سابقه بازی دارد و حالا به لیست تیم اصلی اضافه خواهد شد.
همچنین مهدی گودرزی ۲۰ ساله که فصل پیش مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته بود، حالا در مسیر پیوستن به استقلال است. گودرزی نیز در پست هافبک طراح بازی می‌کند و از استعدادهایی بود که در هوادار معرفی شد.نکته جالب اینکه گودرزی امروز در کمپ ناصر حجازی حاضر شد و خود را به جواد نکونام و کادرفنی استقلال معرفی کرد.

مهدی گودرزی در زمستان گذشته مورد توجه پرسپولیس بود، اما مسعود شجاعی اجازه جدایی او را صادر نکرد. این هافبک ۲۰ ساله حالا در کمپ استقلال دیده شده است.
باشگاه استقلال با پرداخت پول رضایتنامه این دو بازیکن آنها را به خدمت گرفته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره