نماد آخرین خبر

محدودیت حضور خبرنگاران در استادیوم‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محدودیت حضور خبرنگاران در استادیوم‌ها

ورزش 3/ فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به زودی آغاز می‌شود و امروز در جلسه‌ ساماندهی و استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری، داوود رفعتی، دبیر کارگروه آماده سازی استادیوم‌ها، درباره برخی از مسائل مهم برای برگزاری مسابقات لیگ بیست و چهارم صحبت کرد. 
رفعتی در این جلسه درباره شرایط استقرار اصحاب رسانه توضیح داد: خبرنگار یا عکاس باشگاه اگر از باشگاه کارت داشته باشند باید مستقیم به جایگاه بروند و حق ورود به رختکن و زمین را ندارند. عکاس حتی حق ورود به کنفرانس خبری ندارد چون او عکاس است و اینکه بگوید می‌خواهد فیلم بگیرد هرگز رفتار قابل قبولی نیست.
او ادامه داد: کاور و کارت دیگر خبرنگاران مشخص است و فقط افرادی که RTV باشند می‌توانند ورود پیدا کنند. در واقع این دوستان حق پخش را خریده‌اند و برای حق مجوز پول دادند. بخشی دیگر هم NRH هم هستند که پولی پرداخت نکردند اما به واسطه این کارت می‌توانند در کنفرانس خبری و میکسدزون حضور پیدا کنند. در مسابقات بین المللی دقت کنید ناظر حواسشان به آنها هست و او قرار است آنها را جدا کند.
رفعتی همچنین در مورد مسئله کارت شناسایی خبرنگاران توضیح داد: ما حوزه‌های مختلفی در این زمینه داریم. رسانه‌های نوشتاری از جمله روزنامه، سایت یا دیگر زمینه‌ها باید کارت داشته باشند. هر رسانه باید کارت داشته باشد. یک خبرنگار می‌گوید من خبرنگار-عکاس هستم که این مسئله اصلا قابل قبول نیست و همچین کسی حق حضور در میکسدزون، رختکن و زمین ندارد. هر کسی که عکاس است، عکاس است و هر کسی که خبرنگار است، خبرنگار است. امسال به شدت سختگیر خواهیم بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره