نماد آخرین خبر

سلیمانی:گل‌محمدی دعوتم کرد، حسینی اعتماد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سلیمانی:گل‌محمدی دعوتم کرد، حسینی اعتماد!

ورزش 3/ابوالفضل سلیمانی پس از فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس و تیم فصل آینده‌اش عنوان کرد: دو، سه پیشنهاد داشتم که یکی از آنها قطعی شده است
او با بیان اینکه قراردادم با باشگاه پرسپولیس 5 ساله بود، ابراز کرد: سه سال کاپیتان تیم امید بودم و در زمان آقا یحیی به تیم بزرگسالان دعوت شدم و دو سال روی نیمکت تیم بزرگسالان فعالیت داشتم.
مدافع جدا شده پرسپولیس یادآورو شد: دو سال قبل هم وقتی در تیم بزرگسالان پرسپولیس بودم، واقعا خوب کار می‌کردم ولی نمی‌دانم چرا به من بها داده نشد. پس از آن به‌عنوان بازیکن قرضی به آلومینیوم اراک رفتم و زیر نظر آقا مجتبی حسینی فرصت به دست آوردم، به من اعتماد داشتند و خدا را شکر خوب کار کردم. الان هم رضایت‌نامه‌ام را برای آلومینیوم اراک صادر کردند.
سلیمانی درباره اینکه گفته می‌شد قصد دارد برای گرفتن رضایت‌نامه از پرسپولیس ماشین خود را بفروشد، عنوان کرد: از همان اول گفتم حتی اگر شده ماشین خودم را می‌فروشم تا بتوانم رضایت‌نامه بگیرم چون می‌خواستم در جای دیگری بازی و پیشرفت کنم، اما دست آقای درویش درد نکند. قرار شد باشگاه آلومینیوم اراک مبلغی را به‌عنوان رضایت‌نامه برای پرسپولیس واریز کند.
او در خصوص انتقال مهدی لیموچی، هم‌بازی سابقش در آلومینیوم به سپاهان گفت: آقای درویش مقصر انتقال مهدی لیموچی به سپاهان نبود و تلاش کرد این بازیکن به پرسپولیس بیاید، اما خود بازیکن تصمیم گیرنده نهایی بود. این هجمه‌ی زیاد نسبت به ایشان درست نبود. البته لیموچی هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید، اما به دلیل شناخت آقای مورایس از این بازیکن، او تصمیم گرفت به سپاهان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره