نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

آقای گل ایران هم‌تیمی قایدی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آقای گل ایران هم‌تیمی قایدی شد

ورزش 3/با اعلام رسمی باشگاه اتحاد کلباء، شهریار مغانلو، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران، به این تیم پیوست و هم‌تیمی قایدی شد.

خبری که انتظار اعلام آن از مدت‌ها پیش می‌رفت، سرانجام شکل رسمی به خود گرفت. شهریار مغانلو که در فصل گذشته موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را به دست بیاورد، با اتحاد کلباء به توافق دست یافته بود و امشب نیز این باشگاه اماراتی به صورت رسمی از جذب ستاره سابق سپاهان خبر داد.

این دومین تجربه خارج از کشور مغانلو خواهد بود. بازیکنی که در پیکان چهره شد و پس از آنکه در لیگ نوزدهم پس از شیخ دیاباته در رده دوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفت، به سانتاکلارا پیوست ولی نتوانست درخشش خود را در لیگ پرتغال تکرار کند و پس از بازگشت به ایران، راهی پرسپولیس شد.

مغانلو با درخشش در ترکیب سرخ پوشان، دوباره روزهای خوبش را تکرار کرد و پس از پایان قرارداد قرضی با پرسپولیس، این بار و به دلیل توافق میان دو باشگاه سانتاکلارا و سپاهان، راهی دیار زاینده‌رود شد و توانست دو فصل متوالی، عنوان آقای گلی لیگ ایران را به دست بیاورد.

این درخشش سبب شد تا اتحاد کلباء به دنبال جذب مغانلو باشد. تیم اماراتی که به واسطه فرهاد مجیدی نامی شناخته شده در فوتبال ایران است، فصل قبل نیز و بنا بر درخواست سرمربی ایرانی خود، در تلاش بود تا شهریار را به ایالت شارجه ببرد ولی پس از مخالفت سپاهان، این انتقال شکل نگرفت.

در شرایطی که مجیدی از این تیم جدا شده، اما ببرها مأموریت ناتمام فصل قبل خود را تکمیل کرده و پس از توافق با شهریار مغانلو، او را به خدمت گرفتند و این تیم امروز از خرید جدید خود رونمایی کرد تا ستاره سابق سپاهان به دومین بازیکن ایرانی کلباء تبدیل شود.

بدین ترتیب باید شاهد تشکیل زوج قایدی و مغانلو در خط حمله اتحاد کلباء باشیم. تیمی که احتمالا در فصل آینده و با هدایت ووک رازوویچ، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره