نماد آخرین خبر

پدیده میلان به اندرلخت پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پدیده میلان به اندرلخت پیوست

ورزش 3/باشگاه اندرلخت بلژیک به طور رسمی انتقال یان کارلو سیمیچ، بازیکن نوجوان بااستعداد را از میلان با قراردادی دائمی تایید کرد.
این بازیکن ۱۹ ساله قرارداد ۵ ساله ای امضا کرده که تا تابستان ۲۰۲۹ اعتبار خواهد داشت. گزارش شده است که اندرلخت برای جذب سیمیچ ۳ میلیون یورو هزینه کرده است.
این بازیکن جوان آلمانی-صربستانی در فصل گذشته ۴ بار در سری آ به میدان رفت و در اولین بازی خود در سری آ مقابل مونزا در سن سیرو موفق به گلزنی شد. او با این گل به سومین گلزن جوان میلان در دوران سه امتیازی لیگ ایتالیا تبدیل شد.
یسپر فردبرگ، مدیرعامل اندرلخت در بیانیه ای رسمی در وب سایت باشگاه گفت: "حالا که یان فرتونگن را برای یک فصل دیگر حفظ کرده ایم، یان کارلو قطعه مهم بعدی این پازل است. او بازیکنی بسیار بااستعداد و جوان است که سابقه بازی در یکی از بزرگترین لیگ های اروپا را دارد. او با سبک بازی ما مطابقت دارد: او بازیکنی است که دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد و در بازیسازی راحت است، اما در عین حال در هنگام دفاع هم جنگنده و قوی است. او همچنین بازیکنی با شخصیت بالغ برای سن خود است. بنابراین ما بسیار خوشحالیم که توانستیم یک استعداد جوان با آینده ای درخشان را برای بلند مدت به خدمت بگیریم."
سیمیچ همچنین فرصتی برای خداحافظی با هواداران میلان پیدا کرد و عصر سه شنبه پیام خداحافظی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
سیمیچ نوشت: "میلان عزیزم، این لحظه ای سرشار از احساسات عمیق برای من است. خداحافظی هرگز آسان نیست. تجربه ای فوق العاده و فراموش نشدنی با بسیاری از شادی ها و همچنین حسرت ها بود. این مسیر مرا به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان رشد داد. آنچه مسلم است این است که من با لبخندی بزرگ روی صورتم اینجا را ترک می کنم زیرا رویای خودم را برای انجام اولین بازی حرفه ای و گلزنی با پیراهن روسونری تحقق بخشیدم."



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره