نماد آخرین خبر

جدایی پس از یورو؛ مربی مطرح استراحت می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدایی پس از یورو؛ مربی مطرح استراحت می‌کند

ورزش 3/فدراسیون فوتبال رومانی تایید کرد که قرارداد ادوارد یوردانسکو تمدید نمی‌شود و او تصمیم به جدایی دارد.جدایی پس از یورو: مربی مطرح استراحت می‌کند 

 ادوارد یوردانسکو دیگر سرمربی رومانی نیست. فدراسیون فوتبال رومانی پس از اینکه او از تمدید قرارداد به مدت 4 سال دیگر خودداری کرد، با این مربی قطع همکاری کرد.

قرارداد فعلی این مربی در پایان جولای منتقضی می‌شد و او پس از عملکرد خوبی کن در رقابت‌های یورو 2024 داشت، تصمیم به جدایی گرفت.

تیم ملی فوتبال رومانی در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ابتدای اوکراین را 3-0 شکست داد و سپس مقابل هلند 2-0 شکست خورد، در بازی پایانی هم مقابل اسلواکی به تساوی 1-1 رسیدند. با این نتایج رومانی به مرحله حذفی رسید که حریف هلند نشد و با نتیجه 3-0 شکست خورد.

فدراسیون فوتبال رومانی نوشت:"ادوارد یوردانسکو که قراردادش در انتهای جولای به پایان می‌رسد، با تیم ملی رومانی ادامه همکاری نخواهد داد.

پس از بحث و گفتگو، فدراسیون فوتبال رومانی تصمیم ادوارد یوردانسکو برای استراحت را درک کرده و به آن احترام می‌گذارد.

ما از یوردانسکو برای کاری که انجام داد، برای فداکاری او در این دوره چالش برانگیز و برای نتایج به دست آمده در تیم ملی سپاسگزاریم!

ما برای او در آینده آرزوی موفقیت می‌کنیم و معتقدیم که ادوارد یوردانسکو همچنان در آینده تاثیر مثبتی بر فوتبال رومانی خواهد داشت."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره