نماد آخرین خبر

لطف بزرگی که تیاگو موتا به بارسلونا کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لطف بزرگی که تیاگو موتا به بارسلونا کرد

ورزش 3/توافق یوونتوس و تودیبو و انتقال 35 میلیون یورویی او به این باشگاه کاملا به سود بارسلونا خواهد شد.
 یوونتوس به طور جدی قصد دارد تا ژان کلر تودیبو را به خدمت بگیرد، بازیکنی که 20 درصد از انتقال او مستقیماً به باشگاه بارسلونا می‌رسد. نیس انتظار دارد از فروش مدافع میانی خود بین 35 تا 40 میلیون یورو درآمد داشته باشد.
تیاگو موتا پس از هدایت جنوا، اسپتزیا و بولونیا روی نیمکت جهشی بزرگ داشت و اخیرا هدایت یوونتوس را قبول کرد. اخراج ناگهانی ماسیمیلیانو آلگری به بارسایی سابق این امکان را داده است تا سکان هدایت پرافتخارترین باشگاه ایتالیایی را در اختیار بگیرد.
انقلاب در یوونتوس با شروع پروژه جدیدی به رهبری موتا آغاز شده است. قرارداد با داگلاس لوئیز، خفرن تورام و خوان کابال مرحله اول بود و خریدهای دیگری در راهند. یووه همچنین خروجی‌های مثل آدرین رابیو نیز داشته است.
طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، یووه با توصیه موتا این روزها روی ژان کلر تودیبو تمرکز کرده است. بازیکن نیس که سابقه حضور ناموفق در بارسلونا داشت.
نیس تودیبو را در سال 2021 با مبلغ 8.5 میلیون یورو به اضافه هفت میلیون یورو متغیرها خرید ولی 20 درصد از رقم فروش او به بارسا می‌رسد. پیشرفت خوب مدافع میانی فرانسوی باعث شده است که یوونتوس و وستهم به جذب او علاقه‌مند شوند.

نیس پیش از این با باشگاه انگلیسی برای انتقال به ارزش 37 میلیون یورویی تودیبو به توافق رسیده اما خود بازیکن گزینه یوونتوس را ترجیح می‌دهد. حتی گفته می‌شود تودیبو با یووه برای قراردادی 5 ساله و دستمزد به مبلغ دو و نیم میلیون یورو خالص به اضافه پاداش‌ها به توافق رسیده است.
یوونتوس با وارد کردن دو استعداد جوان از تیم جوانان خود به مذاکرات، جوزف نونگه و موهارموویچ، تلاش کرده است تا از نیس تخفیف بگیرد، اما فرانسوی‌ها پول را یک‌جا می‌خواهند و به همین دلیل ایتالیایی‌ها از تودیبو زمان کمی خواسته‌اند. یوونتوس برای تودیبو 25 میلیون یورو خواهد داد و این روزها به دنبال اعتبار برای پرداخت کل مبلغ درخواستی نیس است. به بارسا در صورت رقم خوردن این انتقال هفت میلیون یورو خواهد رسید


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره