نماد آخرین خبر

حمله به دی ماریا؛ از من که بیشتر تهدید نمی‌شوی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله به دی ماریا؛ از من که بیشتر تهدید نمی‌شوی

ورزش 3/گونزالو بلوسو، فرماندار استان سانتافه، نسبت به تصمیم آنخل دی‌ماریا برای عدم بازگشت به روساریو انتقاد کرد و می‌گوید که علیه همه تهدیدهایی وجود دارد.
مانوئل روی کاستا، رئیس بنفیکا، اخیرا اخیر تایید کرد که آنخل دی‌ماریا با بنفیکا قرارداد بسته و این ادامه همکاری به سریال احتمالات آینده این بازیکن آرژانتینی پایان می‌دهد.
بازیکن سابق یوونتوس علیرغم اینکه پا به سن گذاشته چندین مشتری جدی داشت و به غیر از بنفیکا، باشگاه روساریو سنترال از آرژانتین شرایط جذب این بازیکن را بررسی می‌کرد.
در نهایت، به نظر می‌رسد که مسائل امنیتی نیز روی تصمیم برای عدم بازگشت این بازیکن به باشگاهی که از آن فوتبال را شروع کرده بود، تاثیر داشت.

گونزالو بلوسو، فرماندار استان سانتافه (که روساریو پرجمعیت ترین شهر آن است)، به ماجرای عدم بازگشت دی‌ماریا پرداخت و اعلام کرد که تصمیم این بازیکن برای عدم بازگشت به آرژانتین به دلایل امنیتی "دردناک" بود، اما همچنین تاکید کرد که در این استان  پروتکل‌هایی برای تضمین حفاظت از شخصیت‌های سرشناس وجود دارد.

بلوسو گفت:"آیا حمایت‌های و تدابیر امنیتی کافی وجود دارد؟ من می‌گویم بله. اما باید بپذیریم که پروتکلی وجود دارد که اگر اینقدر شناخته شده باشید، سبک زندگی شما مانند یک آدم معمولی نخواهد بود و می‌توانید در کانون تنش ها قرار بگیرید. و این مورد درباره فوتبال بسیار قابل توجه است.
بلوسو درباره تهدیدها علیه دی‌ماریا و خانواده‌اش گفت:"درست است که امکان دارد تهدید شویم. اما می‌دانیم که اگر به پروتکل امنیتی ایجاد شده در این مورد توسط وزارت امنیت احترام بگذاریم، شرایط حفاظتی ما برآورده خواهد شد.
من این حفاظت را دارم، چون بیشترین تهدید در کشور را از سوی توسط سازمان‌های جنایتکار دارم، دادستان عمومی آن را دارد و همچنین برای هر فرد عمومی که بخواهد در اینجا زندگی کند، مانند یک ورزشکار سطح بالا، چنین تهدیدی وجود دارد.
اما بیایید این پیام را به همه ندهیم که روساریو از شهرهای دیگر خطرناک‌تر است. در ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور سابق را ترور کردند، بیایید ببینیم قبلاً در مادرید یا بقیه کشورها چه اتفاقی افتاده است. اتفاقاتی وجود دارد که در هیچ نقطه‌ای از جهان نمی‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره