نماد آخرین خبر

زنده؛ بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده؛ بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران

ورزش 3/نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی وارد مرحله جدیدی می‌شود، جایی که استقلال و پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به تقویت تیم‌شان داشته باشند.
با صحبت‌های تهاجمی شب گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در برنامه فوتبال برتر مشخص شد که فصل نقل و انتقالات همچنان ماجراهای جدیدی را در دل خود خواهد داشت؛ از شکایاتی که انجام شده و در راه است تا پاسخ‌ها، رو کردن اسناد و اتهام به یکدیگر، از کلیدواژه‌هایی مثل هوادار متمول، جک زدن زیر سقف تا تخلف و ...
این‌ها همه بخشی از موضوعات عادی بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در همه سال‌هاست و حالا که این جابه‌جایی‌ها شکل جدی‌تری به خود گرفته و حداقل چهار تیم برای قهرمانی می‌جنگند، نبردها خصمانه‌تر خواهد بود که این نویدی بر یک فصل بسیار پرهیجان و پرهیاهو در فوتبال ایران است.
با شایعات و اخبار نقل و انتقالاتی همراه باشید.
پوشش زنده خبری:

**اسماعیل بابایی، هافبک ۲۷ ساله فصل گذشته نساجی، با عقد قراردادی به استقلال خوزستان پیوست. این بازیکن که تجربه حضور در شهرخودرو مشهد، پیکان، فجر شهید سپاسی، نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران را دارد، سومین خرید استقلال خوزستان پس از جذب سجاد دانایی و حامد بحیرایی محسوب می‌شود.

**آلمدین زیلیکیچ، هافبک تهاجمی و وینگر چپ‌پای اهل بوسنی و هرزگوین، با عقد قراردادی دو ساله رسما به استقلال پیوست.

**مهدی رحمتی که سابقه مربیگری در شهر خودرو، آلومینیوم و نساجی را دارد امشب با مسئولان باشگاه هوادار جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به طور رسمی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب خواهد شد.

**ایگور پوستونسکی پس از طی فرآیند‌های قانونی و اخذ تاییدیه‌های لازم از جمله پشت سر گذاشتن تست پزشکی با امضای قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.

**با جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس، تعداد بازیکنانی که از جمع نفرات ثابت پرسپولیس، قهرمان لیگ، جدا شدند، به پنج نفر افزایش پیدا می‌کند. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، علی نعمتی و عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا شده‌اند که تقریبا ۵۰ درصد تیم را در بر می‌گیرد.

**سیاوش یزدانی در آفتاب تند شهر ارزروم، میزبان کمپ تمرینی سپاهان برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ و لیگ نخبگان آسیا. این مدافع مشهدی الاصل روزهای پرحاشیه‌اش با استقلال را فراموش کرده و قصد دارد دوباره با درخشش در سپاهان به تیم ملی برگردد.

**سینا شاه‌عباسی، مدافع شمالی فولاد، سه فصل بعد از حضور در تیم سرخپوش اهوازی در نهایت از جمع نفرات مدنظر این باشگاه جدا شد. در مورد این مدافع بلندقامت اینطور پیش‌بینی می‌شد که او به مدافعی سرشناس در فوتبال ایران بدل بشود که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

**محمد محبی، برادر کوچک‌تری دارد که به عنوان شاگرد امید روانخواه در پست دفاع وسط در فصل گذشته در تیم پارس جم به بازی مشغول بود. محبی کوچک‌تر امروز به تیم خیبر خرم‌آباد پیوست. او ۱۹ ساله، جوان و جویای نام است و با کوچ از استان بوشهر قصد دارد پا در جای برادرش بگذارد.

**محمدامین حزباوی و سعادت حردانی، دو خرید خوزستانی و باارزش سپاهان در اردوی تیم فوتبال این باشگاه در ارزروم ترکیه. این دو بازیکن ملی پوش از مهره‌های مهم ژوزه مورایس در فصل پیش رو خواهند بود‌.

**بر اساس خبر وب‌سایت tarkesa یحیی عطیةالله حالا به پرسپولیس و لیگ ایران‌ نزدیک شده است. این سایت نوشت: آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه، پس از شکست مذاکرات با الاهلی، شگفتی بزرگی را درباره مقصد عطیةالله فاش کرد و گفت این باشگاه در آستانه نهایی کردن توافق با یک تیم ایرانی برای حضور این بازیکن مراکشی در تابستان امسال است.

**امید نورافکن با انتشار این استوری در صفحه اینستاگرامش موضوع حضورش در جمع انزلی‌چی‌های محبوب فوتبال ایران را تایید کرد. او در فصل آینده بازیکن ملوان خواهد بود؛ با سلام نظامی.

**وب‌سایت WinWin عراق مدعی شد باشگاه سپاهان پیشنهادی رسمی برای جذب ابراهیم بایش ارائه کرده است. این پیشنهاد به مبلغ حدود 500 هزار دلار به مدت یک فصل و قابل تمدید است.


**امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، در واکنش به انتقال ستارگان فصل گذشته سرخپوشان به تراکتور از هواداران خواست احترام ستارگان سابق این باشگاه را نگه دارند. او گفت: نمی‌شود منکر زحمات بازیکنان، به خصوص ترابی و علیرضا بیرانوند شد. دانیال اسماعیلی‌فر هم دو سال خوب در پرسپولیس داشت و برای موفقیت تیم زحمات زیادی کشید و ما نباید بد بدرقه باشیم.

**مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه شب گذشته‌اش در فوتبال برتر نسبت به انتقال احتمالی رامین رضاییان به پرسپولیس موضع گرفت و این مسئله را خواسته هواداران دانست و در واقع مسئولیت مذاکرات دیرهنگام با رضاییان را متوجه درخواست‌های بی‌شمار هواداری کرد.

**رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، مذاکره با میلاد محمدی، مدافع چپ ملی‌پوش ایران را تکذیب کرد. این بازیکن با تیم باشگاهی‌اش در اردو به سر می‌برد.‌ میلاد مدنظر استقلال هم بود اما مذاکرات بین او و باشگاهی که برادرش در آن عضویت دارد، خیلی زود متوقف شد.

**محمدحسین مرادمند بک وسط استقلال با تراکم بیشتر آبی‌ها در خط هافبک پس از قرارداد با زبیر نیک‌نفس همچنان اوضاع نامشخصی با استقلال دارد. او هنوز در تمرینات نیم فصل استقلال شرکت نکرده و در انتظار توافق با باشگاه و البته جواد نکونام است. در مورد او گفته شده است که از پرسپولیس پیشنهاد دارد که با توجه به مارکت فعلی فوتبال ایران این خبر چندان هم بعید نیست.

**منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد باشگاه‌های برگزیده فوتبال ایران در صورت حضور در لیگ نخبگان، استفاده از مشوق‌ها و بهره‌گیری از حق ترنسفر را حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به رقم در نظر گرفته شده اولیه پیشرفت قابل توجهی دارد و می‌تواند به رقابت‌پذیری آنها در رقابت‌های آسیایی کمک شایانی بدهد.

**خبرگزاری ایسنا اینطور خبر داده که با عقد قرارداد با دو بازیکن بوسنیایی، دو سهمیه خارجی استقلال سوخته و در صورت جدایی قرضی دروازه‌بان آبی‌ها، سهمیه آنها باز نخواهد گشت. این خبری تلخ برای جواد نکونام است که در حال حاضر در فهرست خود پنج بازیکن خارجی دارد: رافائل سیلوا (احتمال فسخ)، گوستاوو بلانکو، جلال‌الدین ماشاریپوف، ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ. از سرنوشت قرارداد کوین یامگا هم خبری در دست نیست. ضمن اینکه استقلال، منتظر محمد را هم تحت قرارداد خود دارد و باید دید با چه سیاستی از او استقلال خواهد کرد یا وی را به باشگاه دیگری قرض خواهد داد.

**رضا درویش تا آنجا درباره موضوع جدایی علیرضا بیرانوند درگیر است که ادامه کار خود در پرسپولیس را به پیروزی باشگاه در جدل حقوقی با دروازه‌بان سابق پرسپولیس منوط کرده است. در طرف مقابل هم تبریزی‌ها بدون آنکه صحبتی به زبان بیاورند، طوری آرایش یافته‌اند که به نظر دست پری در این جنگ حقوقی جنجالی خواهند داشت.

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره