نماد آخرین خبر

مجازات سخت اتلتیکو در انتظار ژوائو فلیکس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مجازات سخت اتلتیکو در انتظار ژوائو فلیکس

ورزش 3/یک سال بعد از انتقال قرضی ژوائو فلیکس به بارسلونا، او در ضعیف‌ترین موضع ممکن باید به اتلتیکو برگردد.
به نقل از مارکا، اگرچه به نظر می‌رسد اتلتیکو و ژوائو به همان سناریوی تابستان گذشته باز می‌گردند، اما هر دو طرف امیدوار به پیدا کردن یک راه برون رفت هستند. ژوائو بعد از درخشش مقطعی در بارسا تصور می‌کرد در نبرد با مدیران اتلتیکو برنده شده اما در پایان فصل بارسا حاضر به مذاکره برای دائمی کردن قرارداد او نشد.
اینجا هر دو اگر راه حلی پیدا نکنند شکست می‌خورند. موضع اتلتیکو صریح و واضح است: اگر ستاره پرتغالی پیشنهاد خوبی ارائه نکند، یک سال کامل باید روی نیمکت یا سکوها بنشیند. مگر اینکه ناگهان نگرش خود در قبال اتلتیکو و کادر فنی را عوض کند ولی ژوائو پل‌های پشت سرش را خراب کرده و حتی بعد از گلزنی به اتلتیکو نشان بارسلونا را نیز بوسید.
ژوائو یک سال پیش و بعد از قهر طولانی با سیمئونه در آخرین روز بازار، قرضی راهی بارسا شد و بارها در مصاحبه‌هایش گفت که بارسلونا رویای کودکی‌اش بود و به نوعی او را نجات داد. با این حال او برای این انتقال مجبور شد قراردادش را با کسر دستمزد دو سال دیگر تمدید کند و همچنان بازیکن اتلتیکو است. ژوائو با تمام شدن تعطیلات باید به اتلتیکو برگردد و فعلا هیچ خبر امیدوارکننده‌ای از بارسا به گوش نمی‌رسد. شاید شایعه پیشنهاد استون ویلا و علاقه اونای امری به او بتواند ژوائو را از یک سال نیمکت‌نشینی و مجازات سخت اتلتیکو نجات دهد.

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره