نماد آخرین خبر

شکایت رسمی رئال؛ رد صلاحیت از رئیس لالیگا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکایت رسمی رئال؛ رد صلاحیت از رئیس لالیگا!

ورزش 3/دادگاه اداری ورزشی اسپانیا با شکایت رئال مادرید، پرونده ای علیه خاویر تباس، رئیس لالیگا، باز کرده که شاید منجر به محرومیت او شود.
منابع اسپانیایی امروز نوشتند که دادگاه اداری ورزشی تحقیقاتی را درباره رئیس لالیگا آغاز کرده و ممکن است شکایت رئال مادرید به محرومیت منجر شود.
پس از رد صلاحیت پدرو روشا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، دادگاه اداری ورزشی یکی دیگر از شکایات علیه یک مدیر بلندپایه فوتبال اسپانیا را برزسی خواهد کرد . این نهاد تصمیم گرفته است به دلیل شکایت از رئال مادرید، پرونده ای علیه خاویر تباس، رئیس لالیگا، باز کند و گفته می شود احتمال محکومیت تباس بالاست.
چند ماه پیش، رئال مادرید از طریق فلورنتینو پرز شکایتی به شورای عالی ورزش (CSD) ارائه کرده بود. موضوع شکایت به عقد قرارداد لالیگا با بنیاد CVC به عنوان اسپانسر مالی باشگاه های اسپانیایی است. توافقی که رئال مادرید و بیلبائو آن را رد کردند. رئال معتقد است لالیگا به صورت غیرقانونی و با تبعیض آشکار با این بنیاد به توافق رسیده اما لالیگا هر اتهامی در این زمینه را رد می کند.
رئیس لالیگا با رای دادگاه، می تواند از سمت خود تعلیق شود. به نوبه خود، شورای عالی ورزشی اسپانیا نیز بررسی خواهد کرد که آیا از طریق هیئت مدیره این نهاد برای تعلیق موقتی تباس اقدام کند یا خیر.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره