نماد آخرین خبر

لواندوفسکی کوه عضله را به رخ کشید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لواندوفسکی کوه عضله را به رخ کشید

ورزش 3/روبرت لواندوفسکی دیروز تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته بود، به تمرینات پیش فصل بارسا اضافه شد و فرم خوب بدنی خودش را جلوی دوربین باشگاه نشان داد.
مهاجم لهستانی امروز توانست در زمین تمرین بارسا با مربی و نیز هم تیمی سابق خود در بایرن، هانسی فلیک و تیاگو ملاقات کند. هر دو اکنون مربیان او در بارسلونا هستند لوا و کریستنسن بعد از اتمام تعطیلات دیروز تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند و هر دو امروز به تمرینات پیش فصل اضافه شدند.
ستاره لهستانی در ویدیویی که توسط سایت بارسلونا منتشر شده، آمادگی بدنی فوق‌العاده خود را نشان داد و جلوی دوربین با نشان دادن عضلات بازویش، فیگور گرفت.
مهاجم پیشین بایرن مونیخ در روزهای استراحت خود بعد از یورو، تمرینات پرفشاری که انجام داده بود را به همراه همسرش، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. قدرت، استقامت هوازی، و کار روی قلب و عروق او به همراه رژیم غذایی دقیقش، به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چرا او در 35 سالگی اینقدر آماده است و چرا برای یک فصل دیگر، مهاجم نوک اصلی بارسلونا خواهد بود.
لواندوفسکی در فصل 2024-2023، در تمامی رقابت‌ها برای آبی اناری‌ها 26 گل به ثمر رساند. او در 49 بازی به میدان رفت. در تورنمنت تیم ملی آلمان، او در 2 بازی مقابل اتریش و فرانسه به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند.
بازگشت لواندوفسکی برای هانسی فلیک خبر خوشحال کننده‌ای بود. فلیک گفته بود که بی‌تاب همکاری مجدد با ستاره لهستانی است و او را از امروز در اختیار خواهد داشت.






ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر