نماد آخرین خبر

80 میلیارد در حساب فولاد برای امین حزباوی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
80 میلیارد در حساب فولاد برای امین حزباوی!

ورزش 3/مدیرعامل فولاد اعلام کرد این باشگاه از انتقال محمدامین حزباوی از السد به سپاهان ۳۸۰ هزار دلار درآمدزایی کرده است.
هوشنگ نصیرزاده در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در خصوص استعدادهایی که در آکادمی فولاد حضور دارند، گفت: تعصبی روی بازیکنان فولاد در استان خوزستان وجود دارد که اگر متوجه شوند یکی از بازیکنان به تیم دیگری رفته است، باشگاه را مورد هجوم قرار می‌دهند و نمی‌دانند که بخشی از کار، صادرات بازیکن است. اصلا تولید ناخالص ملی کشور برزیل به خاطر صادرات و انتقال قرضی بازیکن است که افزایش پیدا می‌کند.
او با اشاره به فروش حزباوی ادامه داد: ما نمی‌توانیم همه را آنجا حبس کنیم و نگه داریم. ما نمی‌توانیم بیشتر از ۱۱ بازیکن به زمین بفرستیم. اگر استعداد کشف کردیم، می‌توانیم بفروشیم. مثلا ما حزباوی را به باشگاه السد قطر دادیم و یک میلیون دلار گرفتیم و زمانی هم که به تیم سپاهان منتقل می‌شود، باید یک‌بار دیگر ۳۸۰ هزار دلار به ما بدهند. این موضوع در قرارداد است.
نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ به فولاد پرداخت شده است، گفت: پرداخت شده است. البته هنوز قسط دوم را پرداخت نکرده‌اند. پس ما می‌توانیم بازیکن داشته باشیم و بفروشیم و درآمدزایی کنیم. عزیزان بدانند که بازیکنان ممکن است همیشه در فولاد بازی نکنند و ممکن است که وقتی به جایی برسیم، بازیکن به جای دیگری برود.
مدیرعامل فولاد درباره قرارداد یحیی گل‌محمدی با این باشگاه توضیح داد: قرارداد آقای گل‌محمدی دو ساله است و کادر ایشان هم کادر خوب و مطلوبی است. یک بدنساز ایتالیایی و یک مربی دروازه‌بان ایتالیایی هم پس فردا وارد ایران می‌شود که الان در لاتزیو کار می‌کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره