نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

گئورگی گولسیانی با پرسپولیس تمدید کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گئورگی گولسیانی با پرسپولیس تمدید کرد

ورزش 3/مدافع گرجستانی پرسپولیس قراردادش با سرخ‌ها را یک فصل دیگر تمدید کرد.
گئورگی که زننده گل قهرمانی فصل بیست و سوم پرسپولیس بود و با درخشش در مسابقات یورو، گمانه زنی زیادی را درباره آینده همکاری‌اش با سرخ‌ها شکل داده بود، با تمدید قراردادش یک فصل دیگر در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس که تجربه حضور در نساجی قائمشهر و سپاهان را نیز در کارنامه دارد، طی دو فصل اخیر در جمع سرخپوشان حضور داشت. او همانند فصل گذشته برای تمدید قرارداد با سرخ‌ها با چالش مواجه شد تا جزو آخرین نفراتی باشد که قراردادش با این تیم تمدید می‌شود.
گئورگی که در دیدار پایانی فصل گذشته و جدال با مس رفسنجان در دقایق پایانی و در شرایطی که سرخ‌ها از قهرمانی ناامید شده بودند، توانست تک گل این تیم را برابر شاگردان محروم نویدکیا و مس رفسنجان به نام خود کرده و یک بار دیگر شادی را به اردوگاه سرخ‌ها بیاورد
 
گولسیانی که با درخشش در ترکیب پرسپولیس و در 33 سالگی موفق به تجربه حضور در تیم ملی گرجستان شده بود، در نهایت در لیست این کشور در مسابقات یورو 2024 نیز قرار گرفت. مسابقاتی که با درخشش گرجستانی‌ها و حضور آنها در مرحله حذفی نیز همراه بود و شاید اوج کار گئورگی را نیز بتوان جدال با پرتغال و درخشش برابر کریس رونالدو عنوان کرد. جایی که هواداران پرسپولیس را برای تمدید قرارداد با این بازیکن یکصدا کرد و مدیران تیم نیز به تکاپو برای حفظ وی شدند.

گفتگوی بین طرفین برای تمدید قرارداد البته با چالش هایی نیز همراه بود. در نهایت عنوان شد که این بازیکن برای تمدید قرارداد خود مایل به پرداخت مالیات و دریافت مفاصاحساب از سوی باشگاه است. اتفاقی که با توجه به قوانین سازمان لیگ امکانپذیر نبود و مانع بزرگی برای همکاری طرفین شکل داد. در نهایت اما با مذاکرات دوباره طرفین، این قرارداد به امضا رسید و گئورگی گولسیانی در کنار مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان و فرشاد فرجی به عنوان چهار مدافع سرخ‌ها در فصل آتی نیز در این تیم کار را دنبال خواهد کرد و باید دید اینبار در جمع شاگردان گاریدو چه شرایطی خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره