نماد آخرین خبر

ستاره برزیلی می‌خواهد به زور در بارسا بماند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره برزیلی می‌خواهد به زور در بارسا بماند!

ورزش 3/ویتور‌ روکه در بارسلونا آینده نامشخصی دارد و در این بین علاقه‌ای به ترک فوتبال اروپا ندارد.
آینده ویتور روکه نامشخص است. این مهاجم 19 ساله برزیلی می‌خواهد در بارسلونا بماند، اما هیچ تضمینی برای آینده او وجود ندارد.
بازیکن سابق اتلتیکو پارانائنسه که در ژانویه به بارسلونا ملحق شد، پیشنهادات متعددی دارد که آخرین آن‌ها از کورینتیانس برزیل است، اما قصد این بازیکن حرفه‌ای ماندن در بارسا یا حداقل در فوتبال اروپاست.
ژاوی هرناندز روی ویتور روکه حساب نمی‌کرد و از بدشانسی او، آغاز بکار هانسی فلیک هم تغییر چندانی در شرایط او ایجاد نکرده است.
این مربی آلمانی قبل از تصمیم‌گیری می‌خواهد عملکرد این مهاجم را در تور آمریکا ببیند، اما این بازیکن برزیلی شانس زیادی دارد که یکی از قربانیان نقل و انتقالات تابستانی امسال باشد، یعنی چه به صورت قرضی و چه به صورت قطعی جدا شود.
از این نظر، به گفته رسانه‌های برزیلی، باشگاه کورینتیانس انتقال قرضی او را بررسی کرد اما امروز این بازیکن به بازگشت به برزیل فکر نمی‌کند.

اگرچه هیچ چیز در آینده این بازیکن قطعی نیست، اما قصد او این است که دوران حرفه‌ای خود را در اروپا ادامه دهد، جایی که برخی از باشگاه‌ها نیز با او ارتباط برقرار کرده‌اند.
با این حال روکه به پیشنهادات فکر نمی‌کند. او روی پیش فصل با بارسا تمرکز کرده و می‌خواهد فلیک را متقاعد کند که بازیکن خوبی است. این مهاجم برزیلی با پیراهن بارسا در 16 بازی (14 بازی در لالیگا و 2 در کوپا دل ری) شرکت کرد و دو گل به ثمر رساند: مقابل اوساسونا و مقابل آلاوز.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره