نماد آخرین خبر

عزم جزم کاوه برای گرفتن جای شهریار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عزم جزم کاوه برای گرفتن جای شهریار

ورزش 3/کاوه رضایی در دومین بازی دوستانه سپاهان موفق شد دومین گل خود را در مسابقات پیش فصل به ثمر برساند.عزم جزم کاوه برای گرفتن جای شهریار 

 سپاهان در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف هاتای اسپور رفت و با تک گل کاوه رضایی که روی پاس گل آریا یوسفی ثبت شد در این دیدار به تساوی یک بر یک دست یافت.

دیدار اول سپاهان روز یکشنبه برگزار شد و آنها در فاصله یک روز در دومین بازی تدارکاتی هم به میدان رفتند و این بار حریف آنها استانبول اسپور بود که به تازگی به از سوپر لیگ ترکیه به دست پایین‌تر سقوط کرده است.

این مسابقه در پایان با پیروزی دو بر صفر طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید و این در حالی بود که آنها در هر نیمه موفق به ثبت یک گل شدند. گل اول این تیم توسط رضا شکاری به ثمر رسید و گل دوم هم روی پاس محبی برای کاوه رضایی به ثمر رسید که این بازیکن در حالی که دو مدافع حریف او را تحت فشار قرار داده بودند با یک ضربه دقیق دروازه تیم حریف را برای دومین بار باز کرد.

کاوه رضایی که فصل گذشته به ویژه در نیم فصل اول فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان به دست نیاورد و در نیم فصل دوم بود که رفته رفته به تفکرات مورایس در ترکیب اصلی اضافه شد، حالا امیدوار است با جدایی شهریار مقانلو بتواند جای این بازیکن را در جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیم بگیرد و باید دید چقدر انجام این ماموریت موفق خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره