نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

لیست پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر؛ شاید باور نکنید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لیست پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر؛ شاید باور نکنید!

ورزش 3/بازیکنان لیگ برتر انگلیس همواره جزو بالاترین ها در جهان بوده است، هرچند لیگ حرفه ای عربستان با دستمزدهای هنگفت، برخی ستارگان را وسوسه کرده است.لیست پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر: شاید باور نکنید!

در حال حاضر، کریستیانو رونالدو، نیمار و کریم بنزما، سه بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال، در لیگ عربستان بازی می کنند. طبق آمار کاپولوژی، دستمزد پایه سالانه رونالدو حدود 168 میلیون پوند و نیمار و بنزما هر دو حدود 84 میلیون پوند دریافت می کنند. اما پردرآمدترین ستاره های لیگ برتر چه کسانی هستند؟ لیست 10 بازیکن برتر فاش شده و هواداران شوکه شده اند.

با در نظر گرفتن حقوق پایه بدون احتساب پاداش، جای تعجب نیست که ستارگان منچسترسیتی در 10 تیم برتر حضور پررنگی دارند. طبق آمار کاپولوژی، کوین دی بروینه با حقوق پایه سالانه 20.8 میلیون پوند، پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است.

ارلینگ هالند، هم تیمی این هافبک با درآمد خیره کننده 19.5 میلیون پوند در سال، در رتبه دوم قرار دارد. این حقیقت که سیتی در سال 2022 تنها مبلغ نسبتا کم 51 میلیون پوند برای خرید این مهاجم هزینه کرد، به آنها اجازه داد تا دستمزد بالایی به او پیشنهاد دهند.

محمد صلاح، ستاره لیورپول که وارد آخرین سال قرارداد خود می شود، به اندازه کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، 18.2 میلیون پوند درآمد دارد.

رحیم استرلینگ بازیکن چلسی 16.9 میلیون پوند در فصل حقوق می گیرد که هم اندازه روملو لوکاکو است که از سال 2022 به دلیل گذراندن دوران قرضی در اینترمیلان و رم، برای این باشگاه بازی نکرده است.

گزارش شده است که لوکاکو در فصل گذشته در زمان بازی برای رم، حقوق کامل خود را دریافت نکرده است.
گفته می شود جک گریلیش و برناردو سیلوا، ستاره های منچسترسیتی، هر دو حقوق پایه 15.6 میلیون پوندی در سال دریافت می کنند، در حالی که مارکوس رشفورد، بازیکن رقیب شهر، از منچستریونایتد 15.6 میلیون پوند حقوق می گیرد.

کای هاورتز که تابستان گذشته چلسی را به مقصد آرسنال ترک کرد، با قراردادی به ارزش 14.5 میلیون پوند در سال، جمع 10 بازیکن برتر را کامل می کند.

عادلانه است که بگوییم بسیاری از هواداران نمی توانستند برخی از نام های موجود در لیست را باور کنند.

یک هوادار نوشت: "هاورتز پردرآمدترین بازیکن آرسنال است؟! من واقعاً از این موضوع شوکه شدم، هرگز نمی دانستم."

برخی دیگر اظهار نظر کردند: "استرلینگ و لوکاکو فقط پول مفت می گیرند" و "فقط دی بروینه، هالند، صلاح و سیلوا ارزش این همه پول را دارند. بقیه فقط پول مفت می گیرند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره