نماد آخرین خبر

آتش بازی شاگردان مورینیو در اولین بازی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آتش بازی شاگردان مورینیو در اولین بازی

ورزش 3/تیم مورینیو اولین بازی فصلش را با پیروزی پشت سر گذاشت.
 در یکی از دیدار های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، امشب شاگردان ژوزه مورینیو در تیم فنرباغچه اولین بازی خودشان را تحت نظر مرد پرتغالی انجام دادند و موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ لوگانو را در سوییس شکست دهند.
آنها نخست با گل ال‌وافی از حریف خود عقب افتادند و به همین منظور تمام تلاش خود را برای جبران گل خورده به کار گرفتند تا در نهایت ادین ژکو در دقیقه ۴۵+۱ موفق شد گل تصاویر از روی نقطه پنالتی برای فنرباغچه به ثمر برساند. 
شاگردان مورینیو در شروع نیمه دوم بسیار شروع خوبی داشتند و در دقیقه ۴۶ توسط ژکو به گل دوم دست پیدا کردند. بیسلیم وینگر لوگانو این گل را در دقیقه ۶۴ پاسخ داد اما ژکو هتریک خود را با گلزنی در فاصله سه دقیقه بعد تکمیل کرد.
در ادامه بازی هم کادی اوغلو در دقیقه ۷۴ موفق شد به ضربه پای راست خودش به زیبایی هرچه تمام‌تر گل چهارم فنرباغچه را به ثمر برساند که البته این گل پایان بازی نبود و والنزوئلا در دقیقه ۹۴ یک گل خورده دیگر را جبران کرد.
بدین ترتیب اولین بازی مورینیو همراه با تیم ترکیه‌ای با یک عملکرد بسیار خاص همراه بود تا شاگردان آقای خاص فعلاً در دیدار رفت موفق به شکست نماینده سوئیس شود.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره