نماد آخرین خبر

غرب استادیوم آزادی، یک مخروبه کامل!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
غرب استادیوم آزادی، یک مخروبه کامل!

ورزش 3/ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر وضعیت چندان خوبی ندارد.
بزرگترین استادیوم ایران که پنجاهمین سال تاسیس خود را پشت سر گذاشته، این روزها همچنان در بازسازی است و در حالی که حدود سه سال از آغاز بازسازی این ورزشگاه می‌گذرد اما هنوز حتی قسمت غربی استادیوم هم تکمیل نشده است.
بازدید خبرنگاران از وضعیت فعلی استادیوم آزادی نشان می‌دهد که این استادیوم برای رسیدن به شرایط استاندارد کار زیادی خواهد داشت و تلاش برای مقاوم‌سازی سکوهای این ورزشگاه، هنوز به نتیجه موردنظر نرسیده است.
نکته جالب اینکه کمتر از یک ماه بعد لیگ بیست و چهارم آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد پرسپولیس و استقلال باید فکر بازی در استادیوم تکمیل‌شده آزادی را فعلا از سر خود بیرون کنند.
خروج از این استادیوم 78 هزارنفری نمره منفی برای این دو تیم در فصلی است که تراکتور و سپاهان با خیل عظیم تماشاگران و همچنین شرایط مالی بهتر، احتمالا شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ ایران خواهند داشت.
جالب اینکه فوتبال ایران در دوره تعطیلی و بازی بدون تماشاگر کرونا فرصت خوبی داشت تا زیرساخت‌های خود را مورد بازسازی قرار دهد اما این اتفاق رخ نداد تا این اتفاق به امسال کشیده شود.
به این ترتیب پرسپولیس و استقلال فعلا بازیهای خود را در استادیوم 20 هزار نفری تختی برگزار خواهند کرد تا به نوعی لقب پرتماشاگرترین تیم از همین حالا از آنها سلب شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره