نماد آخرین خبر

مومنی‌مقدم: در تمام فاکتورها از تایپه بهتر بودیم

منبع
فارس
بروزرسانی
مومنی‌مقدم: در تمام فاکتورها از تایپه بهتر بودیم

فارس/سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، گفت: در تمامی فاکتورها مانند حمله، دفاع، سرویس، دریافت و… از چین تایپه بهتر بودیم اما رقابت اصلی از مرحله دوم آغاز می‌شود.
غلامرضا مومنی‌مقدم پس از برتری سه بر صفر مقابل جوانان چین‌تایپه اظهار داشت: خداراشکر در دومین دیدارمان نیز به برتری دست یافتیم. علت پیروزی شاگردانم مقابل تیم‌های باکیفیتی مانند چین و چین‌تایپه این است که به خوبی تمرین کردیم و والیبال را در سطح بالایی ارائه می‌دهیم. در تمامی فاکتورها مانند حمله، دفاع، سرویس، دریافت و… از چین تایپه بهتر بودیم و درنهایت هم نتیجه به نفع تیم ایران رقم خورد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به سیستم تیمش ادامه داد: همان‌طور که کارشناسان والیبال می‌دانند در سیستم بریک پوینت یا دفاعی به سرویس‌های هدف‌دار نیاز داریم تا بتوانیم در سیستم دفاعی به خوبی عمل کنیم. خداراشکر تمامی بازیکنانم وظایفی را که به آن‌ها سپرده بودیم را به نحو احسنت انجام دادیم و توانستند آمار 11 دفاع مستقیم را به ثبت برسانیم. در رقابت روز گذشته مقابل چین نیز 13 دفاع مستقیم به ثبت رسانده بودیم و این مسئله به ساختار سرویس و دفاع روی تور باز می‌گردد که بازیکنانم طبق تاکتیک عمل می‌کنند و سرویس می‌زنند. همچنین بازیکنانی که سرویس پرشی می‌زنند این کار را با قدرت و باکیفیت مطلوب انجام می‌دهند. در نتیجه توانستیم تیم‌های مقابل را تحت تاثیرقرار دهیم و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.
مومنی‌مقدم در پایان گفت: امیدوارم روند خوب بازیکنانم ادامه داشته باشد و بازیکنانم مقابل رقبای اصلی والیبال ایران یعنی کره و ژاپن نیز با بهترین شرایط و فرم بدنی و همچنین بهترین تکنیک و تاکتیک مطابق آن‌چه که در ماه‌های اخیر تمرین کردند، ظاهر شوند و نتایج خوبی بگیریم. اولویت نخست ارائه نمایش خوب از سوی بازیکنانم است. به تمامی آن‌ها و کادر عزیزم خسته نباشید می‌گویم. امروز ریکاوری می‌کنیم و انشاالله برای در دیدار فردا مقابل قطر آماده می‌شویم. هرچند که مقابل این تیم نباید کار سختی داشته باشیم و رقابت‌های اصلی از مرحله بعد آغاز می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید