نماد آخرین خبر

مثل وینی و امباپه؛ نیکو، چهره جهانی جدید نایکی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مثل وینی و امباپه؛ نیکو، چهره جهانی جدید نایکی

ورزش 3/درخشش نیکو ویلیامز در یورو 2024 توجهات جهانی روی او را مضاعف کرد و حالا او قرار است چهره جهانی نایکی شود.
وینگر اتلتیک، باشگاهی که با آن تا سال 2027 قرارداد دارد، اگرچه چندین باشگاه علاقه مند به پرداخت 58 میلیون یورو بند فسخ او هستند، حالا یک منبع پولساز و بمب تبلیغاتی برای برندهای معروف شده است.
مارکا امروز نوشت که نایکی، که اسپانسر ورزشی اصلی نیکو است، می‌خواهد او را به یکی از چهره های اول و پیشتازش در اروپا تبدیل کند، گروهی که توسط کیلیان امباپه، وینیسیوس و هالند رهبری می‌شود. دو نفر اول برای رئال مادرید و سومی برای سیتی بازی می کنند. عجیب است که هیچ یک از آن تیم ها لباس نایکی نمی پوشند. رئال با آدیداس و سیتی با پوما قرارداد دارد.

نیکو (22 ساله) یکی از پدیده های جام یورو بود و مدتی است که با نایکی قرارداد بسته است. این شرکت حالا روابط خود را با بازیکن اتلتیک بهبود خواهد بخشید. حتی بیشتر به این دلیل که در شش ماه گذشته چند بازیکن بزرگ تحت قراردادش را از دست داد.
در فوریه، لامین یامال اعلام کرد که نایکی را ترک می کند تا راه مسی را با آدیداس دنبال کند و اندکی پس از آن، آیتانا بونماتی، برنده توپ طلای زنان، به آدیداس ملحق شد.

ترقی نیکو در نایکی صرف نظر از اینکه در کدام تیم فصل برای آینده بازی می کند انجام خواهد شد. البته طبیعی است که جدایی از اتلتیک و رفتن به بارسا یا پی اس جی که هر دو با نایکی قرارداد دارند، هم برای نیکو و هم برای نایکی تبعات بهتری خواهد داشت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره