نماد آخرین خبر

اوتامندی: این رسوایی در تاریخ المپیک ثبت می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اوتامندی: این رسوایی در تاریخ المپیک ثبت می‌شود

ورزش 3/اوتامندی، کاپیتان تیم المپیک آرژانتین، به اتفاقات بازی امروز مقابل مراکش واکنش نشان داد.اوتامندی: این رسوایی در تاریخ المپیک ثبت می‌شود

بازی تیم‌های ملی آرژانتین و مراکش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با اتفاقات غیرمنتظره‌ای همراه بود. این بازی که در گروه B برگزار شد، به دلیل هجوم هواداران مراکش به زمین و اعتراض به گل دیرهنگام  آرژانتین که در دقیقه ۱۰۶ به ثمر رسید، برای نزدیک به دو ساعت متوقف شد.

پس از حدود دو ساعت تأخیر و در حالی‌که بسیاری، از جمله بازیکنان دو تیم فکر می‌کردند بازی به پایان رسیده، ناگهان اعلام شد که تنها به دلیل ورود تماشاگران بازی متوقف شده و دقایق پایانی بازی برگزار خواهد شد. پس از ورود بازیکنان به زمین، داور گل دوم آرژانتین را بررسی و آن را به دلیل آفساید رد کرد و سپس ۳ دقیقه پایانی برگزار شد. در نهایت آرژانتین متحمل شکست ۲-۱ شد که منجر به اعتراضات فراوان بازیکنان و کادر فنی این تیم شد.

نیکلاس اوتامندی، مدافع و کاپیتان تیم ملی آرژانتین، پس از این بازی در مصاحبه‌ای با تی‌وای‌سی اسپورت گفت:«این یک رسوایی تاریخی است. یک رسوایی بزرگ برای المپیک. هیچ‌وقت چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود. مراکش نمی‌خواست بازی کند و ما هم نمی‌خواستیم. ما یک ساعت و چهل دقیقه منتظر ماندیم، اما هیچ‌کس چیزی به ما نگفت. این ناامیدکننده است چون این بازی‌ها المپیک هستند. ما در المپیک هستیم و چنین اتفاقات عجیبی می‌بینیم. از تعجب نمی‌توانم چیزی بگویم. این اتفاق در تاریخ المپیک ثبت می‌شود.»

او همچنین افزود:«ما برای این بازی‌ها آماده شده بودیم و انتظار داشتیم که همه چیز به درستی پیش برود. اما این اتفاقات باعث شد که نتوانیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و این بسیار ناراحت‌کننده است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید