نماد آخرین خبر

التماس به ستاره پرتغالی؛ در پی‌اس‌جی هدر می‌روی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
التماس به ستاره پرتغالی؛ در پی‌اس‌جی هدر می‌روی

ورزش 3/بنفیکا از ژوائو نوس می‌خواهند به پاری سن ژرمن نرود چون با این انتخاب استعداد خودش را هدر می‌دهد.التماس به ستاره پرتغالی: در پی‌اس‌جی هدر می‌روی!

پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به عنوان دو مشتری جدی جذب ژوائو نوس پرتغالی از بنفیکا شناخته می‌شوند.

این ستاره جوان امکان دارد که بنفیکا را ترک کند و مانوئل روی کاستا، رئیس باشگاه پرتغالی، پیشنهاد رسمی برای فروش این بازیکن را تایید کرد.

اسطوره پرتغالی به آبولا گفته بود:"من هرگز نگفتم که ژوائو نوس فقط به خاطر بند آزادسازی 120 میلیون یورویی باشگاه را ترک خواهد کرد و بنابراین این اظهارات نادرست است. آنچه می‌توانم در مورد ژوائو نوس بگویم این است که یک پیشنهاد روی میز وجود دارد. این خبر در روزهای اخیر منتشر شده، اما من قصد ندارم بگویم این پیشنهاد در چه مرحله‌ای است."

اگر قرار باشد او برود، هواداران بنفیکا قطعا خوشحال نخواهند شد. هواداران عقاب‌های پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی تلاش کرده‌اند تا ژوائو نوس را از قبول پیشنهادات سایر تیم‌ها به خصوص پاری سن ژرمن منصرف کنند.

نوس در تعطیلات به سر می‌برد و زیر آخرین پست او در اینستاگرام دیده می‌شود که طرفداران بنفیکا نوشته‌اند:"جدا نشو! این بهترین انتخاب تو نیست". "یک سال دیگر بمان، ژوائو." "در خانه بمان لطفا" و چند نفر از طرفداران هم نوشته بودند:"به پاری سن ژرمن نرو، استعدادت را هدر می‌دهی."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره