نماد آخرین خبر

ریسک بزرگ ستاره اسپانیا برای قهرمانی در یورو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ریسک بزرگ ستاره اسپانیا برای قهرمانی در یورو

ورزش 3/اونای سیمون، دروازه‌بان اسپانیا، می‌گوید کاری که کرده ریسکی بوده اما علاقه داشت در یورو بازی کند و سپس جراحی شود.
  اونای سیمون یک هفته پس از جراحی مچ دست به دلیل آسیب دیدگی عضله اسکافوئید مچ دست راستش، این پنجشنبه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
این دروازه بان که چهار تا پنج ماه از میادین دور خواهد بود، دستش را با آتل ثابت نگه داشته که شامل فیکس کردن رباط‌های آسیب دیده با نوعی سوزن است.
سیمون گفت:"بعد از عمل کمی درد داشتم اما اکنون بهتر شده‌ام. دستم شش یا هشت هفته بی حرکت خواهد بود و بعد از آن توانبخشی را شروع می‌کنم. در حالت عادی از چهار یا پنج ماه دوری صحبت می‌کنند، اما اگر قبل از آن برگردم، خوب می‌شود."
ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، قبل از عمل جراحی فاش کرد که این دروازه‌بان با وجود مصدومیت دیگر دروازه‌بان تیمش، پیشنهاد داده بود که با تاخیر عمل جراحی را انجام بدهد.
سیمون در این مورد گفت:"وقتی دیدم خولن مهره‌هایش ترک خورده، به میکل گونزالس پیام دادم که اگر لازم باشد عمل را به تعویق بیفتد، این کار را انجام می‌دهم، اما آنها به من گفتند که آنقدرها هم جدی نیست. من با خولن صحبت کردم و او اکنون بهتر است."
این دروازه‌بان دلیلی که باعث شد پس از پایان یورو جراحی کند و چرا این کار را در میانه فصل انجام نداد، گفت:"به این دلیل که به همه چیزهایی که شرایط و محیط فوتبال من را در بر می‌یرد، ارزش قائل می‌شوم. بهترین کار این بود که سال گذشته که مصدومیتم جدی‌تر بود، عمل می‌کردم. به این ترتیب می‌توانستم برای بازگشت در فوریه عمل جراحی را انجام دهم، اما تصمیم گرفتیم بازی کنم و یورو هم حضور داشته باشم.
این یک خطر بود چون امکان داشت وضعیت مچ دستم در ماه مارس خیلی بد شود. ریسکی بود اما از کاری که کردم راضی هستم. من قبل از عمل با روزها درد این پروسه را طی کردم، اما اینکه یک فصل بدون درد بازی می‌کنم، خیلی خوب خواهد بود. هر وقت که درد داشتم به تزریق دارو متوسل می‌شدم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره