نماد آخرین خبر

درخواست ستاره سابق؛ پپ را مربی انگلیس کنید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخواست ستاره سابق؛ پپ را مربی انگلیس کنید

ورزش 3/اسکولز معتقد است که انگلیس باید پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی انتخاب کند.درخواست ستاره سابق: پپ را مربی انگلیس کنید

 تیم ملی انگلیس جستجوی خود را برای جانشین گرت ساوت‌گیت آغاز کرده است و ادی هاو و گراهام پاتر از گزینه‌های اصلی برای این نقش هستند. اما طبق گزارش سان، انگلیس قصد دارد لی کارسلی، سرمربی تیم زیر ۲۱ سال، را به عنوان سرمربی موقت منصوب کند.

فدراسیون فوتبال انگلستان آماده است تا یک سال صبر کند تا سرمربی رویایی خود، گواردیولا، را به خدمت بگیرد.

پل اسکولز، بازیکن سابق منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس، با این انتخاب موافق است و معتقد است که این مربی اسپانیایی می‌تواند انگلیس را به موفقیت برساند.

او به اسکای اسپورت گفت: «این گروه از بازیکنان بهترین تیمی است که ما در مدت‌ها داشته‌ایم، آنها فوتبال بازی می‌کنند. تقریباً به سبک منچستر سیتی، به سبک پپ گواردیولا. از نظر فنی بسیار خوب هستند، می‌توانند تمام روز توپ را نگه دارند. آنها فقط در چند منطقه مشکل داشتند، نمی‌توانستند به اندازه‌ای که می‌خواستند گل بزنند یا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند.

فکر می‌کنم کسی مثل پپ گواردیولا با این گروه از بازیکنان، می‌تواند آنها را به موفقیت برساند. ببینید آیا این ممکن است یا نه، نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم او بهترین فرد برای پیشبرد این تیم است.»

قرارداد گواردیولا سال آینده به پایان می‌رسد و او اشاره کرده است که فصل آینده ممکن است آخرین فصل او در اتحاد باشد. فدراسیون فوتبال انگلیس دوست دارد گواردیولا را به ومبلی بیاورد و آماده است تا انتصاب یک سرمربی بلندمدت را تا زمانی که با مربی اسپانیایی مذاکره کنند، به تعویق بیندازد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره